Elitlicensen klar
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Elitlicensen klar
Skön läsning av DE idag, enligt allsvenska nämden är det bara ren formalia
http://www.smp.se/sport/nykoping-missar ... sig(688052).gm
känns bra nu men blir det ett 16:e lag ? och vilket isåfall?
http://www.smp.se/sport/nykoping-missar ... sig(688052).gm
känns bra nu men blir det ett 16:e lag ? och vilket isåfall?
Det var väl bara Lakers som inte hade fått besked ännu så Almtuna blir väl kvar antar jag ?
Tror nog Huddinge kommer få det tufft om dom nu skulel gå upp, deras ekonomi är ju inte heller på topp och på deras hemsida så har dom skrivigt ett "öppet brev" till befolkningen vilket innehöll en massa babbel om deras fantastiska framgångar och om hur dutiga dom är... konstigt nog har dom ingen publik ?
kritiserar inte huddinge på något sett men Läsningen i det brevet lät lite väl självupptaget
Tror nog Huddinge kommer få det tufft om dom nu skulel gå upp, deras ekonomi är ju inte heller på topp och på deras hemsida så har dom skrivigt ett "öppet brev" till befolkningen vilket innehöll en massa babbel om deras fantastiska framgångar och om hur dutiga dom är... konstigt nog har dom ingen publik ?
kritiserar inte huddinge på något sett men Läsningen i det brevet lät lite väl självupptaget
Malul wrote:verkar vara fler lag påväg ner,kan tro att almtuna har det tungt..
Fel Malul. De har det på det torra. Visst hade de minus sedan tidigare men tre styrelsemedlemmar har pumpat in pengar så deras licens är i hamn.
Växjö hade man begärt in kompleterande handligar av och de får med stor sannolikhet licensen bara papprena kommer in. Mariestad och Oskarshamn hade minus och måste vända det till plus under kommande säsong.
-
- c/o LL´s Forum
Kommer nog bli en haltande serier efter kanske halava sesången.
ett lag kommer nog inte att klara av att fullfölja hela sesången.
MEN då är det inte Lakers jag menar utan Mariestad, hade väldiga bekymmer med ekonomin förra sesången och tvingades släppa iväg många spelare .
Men går upp året efter med kass ekonomi och spelare som spelade näst intill gratis, Med HJÄRTA . Men i allsv så håller inte de.
ett lag kommer nog inte att klara av att fullfölja hela sesången.
MEN då är det inte Lakers jag menar utan Mariestad, hade väldiga bekymmer med ekonomin förra sesången och tvingades släppa iväg många spelare .
Men går upp året efter med kass ekonomi och spelare som spelade näst intill gratis, Med HJÄRTA . Men i allsv så håller inte de.
Öman reagerar!
Anonyma fegisar
Nu är jag riktigt trött på Smålandspostens sätt att hantera inlägg i anonymitetens tecken. Det tillåts att fabulera om personer som gör en beklämd utan att personen behöver ta något som helst ansvar och inte stå för sina åsikter. Ta FfFf som ett lysande exempel. Denna lilla ynkliga människa äger rätt att utan åtgärd kalla en seriös och kompetent människa för Alkis. Nu får det fan i mig vara nog. Det är dax att styra upp och korrekturläsa vad som släpps igenom. Vi är många som skulle uppskatta ett forum där man står för det man skriver fullt ut och undertecknar med sitt namn och inte som idag. Inte nog med det,utan dessa betydelselösa människor tillåts nu också att få sina åsikter tryckta i papperstidningen med sin avundsjuka. Jag tycker synd om människor som hoppas än det ena än det andra. En sak är dock säker, avundsjukan är den värsta sjukdomen, ingen medicin kan bota dessa små, ynkliga liv. Avslutningsvis så finns det inte en chans att Växjö Lakers inte skulle få sin Elitlicens om man följer de redovisningsregler och lagar som gäller alla företag och föreningar i Sverige. Så kära Lakers vänner. Ni kan ta det lugnt. I höst sluter vi upp och stöttar vårt lag i Allsvenskan.
Postad av Anders Öman/ Ordf. Växjö Laker 2008-06-18 10:57
det värsta är väl att man får fortsätta läsa dyngan efter artiklarna, och varför kan man inte komemntera andra nyheter förutom i stort sett sporten?
Anonyma fegisar
Nu är jag riktigt trött på Smålandspostens sätt att hantera inlägg i anonymitetens tecken. Det tillåts att fabulera om personer som gör en beklämd utan att personen behöver ta något som helst ansvar och inte stå för sina åsikter. Ta FfFf som ett lysande exempel. Denna lilla ynkliga människa äger rätt att utan åtgärd kalla en seriös och kompetent människa för Alkis. Nu får det fan i mig vara nog. Det är dax att styra upp och korrekturläsa vad som släpps igenom. Vi är många som skulle uppskatta ett forum där man står för det man skriver fullt ut och undertecknar med sitt namn och inte som idag. Inte nog med det,utan dessa betydelselösa människor tillåts nu också att få sina åsikter tryckta i papperstidningen med sin avundsjuka. Jag tycker synd om människor som hoppas än det ena än det andra. En sak är dock säker, avundsjukan är den värsta sjukdomen, ingen medicin kan bota dessa små, ynkliga liv. Avslutningsvis så finns det inte en chans att Växjö Lakers inte skulle få sin Elitlicens om man följer de redovisningsregler och lagar som gäller alla företag och föreningar i Sverige. Så kära Lakers vänner. Ni kan ta det lugnt. I höst sluter vi upp och stöttar vårt lag i Allsvenskan.
Postad av Anders Öman/ Ordf. Växjö Laker 2008-06-18 10:57
det värsta är väl att man får fortsätta läsa dyngan efter artiklarna, och varför kan man inte komemntera andra nyheter förutom i stort sett sporten?
Det finns gott om idioter på denna jord, av någon anledning är webtidningens sportdebattörer tydligen överrepresenterade i den kategorin. Debattörer är förresten inte rätt ord. Såvitt jag förstått handlar det om ett drygt dussin fjollar som driver en egen liten kampanj varje chans dom får. Tycker vi kan stå över det och ignorera att dom ens existerar. Lite synd bara att SMP framstår som en barnkrubba.
Jo visst är det så, frågan är bara om man vill offra sin tid på att kommentera skit. Gömd bakom en dator är man tuff nog att häva ur sig vad skit som helst. På goda grunder kan man gissa att hälften av dussinet kommer från söder och andra halvan från väster. Det roliga är att dessa blir förnärmade när folk har en åsikt om skiten som skrivs och idioterna som skriver. Tror jag stannar där, det är så klart uppmärksamhet och allmän anarki dom vill åstadkomma. Bäst är att ignorera trots allt.
inte undra på att alla tycker det är roligt när det går dåligt i ekonomin för lakers. Efter att alla lakejer varit ute på vartenda forum i sverige o berettat hur en klubb ska sköta sin ekonomi.
Och när inte klubben visar + ska den degraderas.
omvänt nu , tänk på de att ALLA gottar sig. även om de kommer från Nord,Väst,Syd,Nord tänk på de
Och när inte klubben visar + ska den degraderas.
omvänt nu , tänk på de att ALLA gottar sig. även om de kommer från Nord,Väst,Syd,Nord tänk på de
http://www.smp.se/sport/vaxjo-lakers-fa ... and(700647).gm
(Klipp ut och klistra in i adressfältet + skriv gärna en kommentar )
(Klipp ut och klistra in i adressfältet + skriv gärna en kommentar )
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.