Sveriges bästa supporters!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Matito
Växjö Lakers Hockey

Sveriges bästa supporters!

Post by Matito »

Kära vänner...tack för att ni finns!

Som representant för Växjö Lakers vill jag förmedla vårt stora och innerliga tack till det som måste vara hockeyvärldens bästa supporterförening. Vilket hjärta ni visar, vilket engagemang!

Ingen av oss i föreningen kunde ana konsekvenserna av er kampanj. Ni har överträffat alla våra förhoppningar. Tack vare er har vi fått kraft att jobba vidare, tack vare er har vi inspirerats och orkat anstränga oss ännu mer för att rädda hockeyn i Växjö. Om ni visste hur mycket ert engagemang har betytt för oss.

Att ni är vår sjätte utespelare på hemma- och bortamatcher vet hela
hockeysverige. Att ni alltid bidrar till god stämning och ökad trivsel i hallen är heller ingen nyhet. Men just nu är vi extra stolta över att ha er i ryggen.

Vi kommer aldrig att glömma det engagemang och det hjärta ni visat. Om någon någonsin har tvivlat på att vår förening inte är av det rätta virket, så gäller detta sannerligen inte er.

Nu ökar vi trycket de sista dagarna och se till att ordna hockey i vinter också.

Tack, vänner, tack från styrelse och hela föreningen.

gm. Mattias Jonsson/Växjö Lakers marknad
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

En tår rinner ner från min kind! Nu blev jag rörd på riktigt.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Nu fixar vi detta.Så kan alla som spyr galla över oss på smp inse att VLH å Lakejerna aldrig kommer ge up kärleken till hockeyn i växjö
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Tack för dom orden Mattias, från hela LL. Klarar vi oss ur detta, går vi stärkta och starka in i framtiden!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Kentha
Forumamatör

Post by Kentha »

Mattias, du ni är inte dåliga heller. Nu är vi inte Lakers, Lakers Lakejer och övriga supportrar. Nu är vi, VI. Detta känns gott i dessa tider och det borgar för att skeppet Lakers snart är i hamn.
Kenth"Hjälm".
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Jag vet vad Du gör Mattias både dag och natt... nu ska vi lösa detta tillsammans .NU ÄR DET VI ,sedan om det är lakejer eller styrelse eller sponsorer spelar ingen roll,NU ÄR VI ETT LAG SOM LÖSER DETTA TILLSAMMANS!!!!!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

Efter dom orden Mattias känns det inte absolut inte fel att vara medlem i en så fantastisk supporterklubb!

Vi SKA titta på elithockey i höst!!!
Post Reply