Andra lags Silly Season

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Att Pasco skulle vara god nog för ES det är att överdriva. Såg ingen ES-spelare i honom när jag var i Ljungby.
carl
Forumdemon

Post by carl »

Nja, tveksamt om Pasco har tillräckligt med tempo för ES. Däremot är han 1:e eller 2:e center i samtliga Allsvenska lag.

Specialstudera honom när vi möts till hösten. Alla ni med hockeyögon kommer att begripa vilket geni han är, både offensivt och defensivt.
Troja - laget i hjärtat
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

nja de vete faan möjligtvis i 1an
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

carl,luppen kommer komma fram=)

hoppas på att inte bara aik lyckas dra till sig profiler till vår allsvenska,kenny försvinner ju..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

carl wrote:Nja, tveksamt om Pasco har tillräckligt med tempo för ES. Däremot är han 1:e eller 2:e center i samtliga Allsvenska lag.

Specialstudera honom när vi möts till hösten. Alla ni med hockeyögon kommer att begripa vilket geni han är, både offensivt och defensivt.
Möjligt att han får en gitarrspelande back från Kanada som lagkamrat nästa säsong :P
carl
Forumdemon

Post by carl »

Ja, jag hörde det. Hoppas att Troja lyckas knyta ihop säcken med honom. Då har vi faktiskt en rimlig chans på topp-7.
Troja - laget i hjärtat
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

2 bra backar + en ytterforwad av klass så är det inte omöjligt att Troja gör en "Boråsare" :P

Ps: glömde
GLORY GLORY RON PASCO
FALCONETTI
Forumamatör

Post by FALCONETTI »

Slavik var har du hittat fakta?är det Zion du menar?
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Har dom stängt Trojas hemsida?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

Trevligare här....
Vad gör du här förresten? detta är "andra lags silly season" :wink:
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

Piggelin wrote:Har dom stängt Trojas hemsida?
man kan verkligen börja undra ,kanske de inte har nån att huggas med på deras egna forum som de söker sig hit.
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Trojas hemsida är för en Lakej helt ointressant. Hur är det med Lakers hemsida för en Trojan? :lol:
Blueshirts United
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Håller med, Lalin!

Småpojkar som har kommit in i "Styva i korken"-fasen som har brist på adekvata fritidssysselsättningar..inget att bry sig om. Själv hade jag kunnat göra likadant, hade gärna retat gallfeber på Trojanernas Forum. Men som du säger, fullständigt ointressant. Det är på isen det avgörs.
jek
Forumentusiast

Post by jek »

Komodoödlan wrote:Håller med, Lalin!

Småpojkar som har kommit in i "Styva i korken"-fasen som har brist på adekvata fritidssysselsättningar..inget att bry sig om. Själv hade jag kunnat göra likadant, hade gärna retat gallfeber på Trojanernas Forum. Men som du säger, fullständigt ointressant. Det är på isen det avgörs.
Här är en orsak till att man gärna går in på Lakers forum. Det är sant som det är sagt att ett gott skratt förlänger livet och Komodoödlan förser oss alla med många glada skratt. :D :D :D
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Finns inget roligt i det, desto mer besynnerligt.
Lek i er i egen "Sandlåda!
fjompe
Forumamatör

Post by fjompe »

Men komodo tycker du att de trojasupportrar som är inne här är småpojkar som är styva i korken?

Det tycker då inte jag - de håller det på en bra nivå och disskuterar bara sitt eget lags sillyseason, precis som denna tråden är ämnad för.

För mig är ni varm välkommna trojaner, bara ni sköter er :wink:
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Finns ibland en viss antydan till provokation. Men precis som du säger, om de håller diskussionerna på en vettig nivå så "köper" jag det.
Blixten
Forumamatör

Post by Blixten »

Tja ödlan, med den nivå DU håller, kan du inte annat än köpa ALLA diskussioner som förs här, vare sig det är trojaner eller några andra som diskuterar.

Med den tid du lägger här borde det vara DU som har brist på fritidssysselsättning, har du funderat på det?

Du borde snart inse att du gör bort dig totalt, gång på gång.
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Är du inte lite orättvis nu, Blixten? Du tar ju i så så du nästan skiter på dig.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

kör det personliga gnabbet via pm, tack.
ämnet var silly!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Forumet LEVER tack vare mångfalden och den delvisa Anonymiteten, att andra Klubbars Mer begåvade anhängare gör oss den äran gör det än mer intressant.

Vad gäller Pasco så tror jag nog att han skulle platsa i ES, många 3 o 4:Lina spelare är rejält överskattade i ES.
In Hinkum Veritas
IFB
Forumamatör

Post by IFB »

Primeau wrote:-En tråkig dag för mig. Det är fem fina killar och duktiga spelare men vi måste gå vidare och samtidigt kunna hålla dörren öppen om det dyker upp något, säger sportchefen Mikael Andersson.

Jag tycker nog att det uttalandet går att tolka det på olika sätt. Att man inte vill behålla en spelare som Omark har jag svårt att tänka mig. Men men, Löven kanske storsatsar - precis som förra året.
Storsatsning eller ej: de fick gå, som framgår i texten.
Vackraste klubbmärket
Forumentusiast

Post by Vackraste klubbmärket »

Kristian Gahn har förlängt med AIK
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

...och "kannan" för Troja :)
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Först var det Belfour...och nu snipern Prestberg till Leksand..ja det KAN bli verklighet.

Snacka om skilda världar i HA..

Men kan vi få hit Podein med uppbackning av sponsorer så kan vi väl kunna göra något liknande framöver...Kanske redan i år?
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Komodoödlan wrote:Men kan vi få hit Podein med uppbackning av sponsorer så kan vi väl kunna göra något liknande framöver...Kanske redan i år?
Göra vad liknande Leksand? Missa Elitserien?
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Varför ska vi missa ES, Primeau?
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Torgny " LOOSERN " Bendelin, Mannen som aldrig vinner nåt men som lyckas leva gott på Hockey ändå :roll: Han får MAJOREN att framstå som Markolios Kapten Mugg.

Bendelins Motto: Hockey är TOK-SKOJ :whistle:, särkilt efter att Nu fått sparken IGEN :oops:
In Hinkum Veritas
LasseMaja
Forumdemon

Post by LasseMaja »

Att Torgny får sparken från MIF säger väl mer om klubben än om Torgny tycker jag!! :lol:
Tingsryds AIF
since 1923
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Precis, det är Malmös signum, de kommer tydligen alltid att ha problem.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Redhawks är INTE första Laget som dumpar TOOORGNYY.

Jag vet att Han anses vara TAIF`s bästa sen Des Tid, MEN Jag är inte lika övertygad, Hans Formkurva är mycket obestämbar. Inte precis Klackarna i Taket på Torgnys Skutor.
In Hinkum Veritas
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

LasseMaja wrote:Att Torgny får sparken från MIF säger väl mer om klubben än om Torgny tycker jag!! :lol:
Är det tränaren det är fel på, spelarna det är fel på, förfogar klubben över fel slags spelartyper för hur tränaren vill spela eller har klubben för orimliga förväntningar och krav vad avser lagets spelarmaterial? Eller är det en mix av alltihop?
Otur, oflyt??

Tror det är frågor som man bör diskutera.
Last edited by Komodoödlan on 6 May 2008, 15:42, edited 4 times in total.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Vad jag tror är, att klubben har en konstigt oförmåga att inte få ut det man bör av vare sig spelare, ledare eller annat.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

Sundsvalls David Striz klar för Troja, har ingen koll på honom men ska tydligen ha varit deras bäste back.
Post Reply