Småpojkar som har kommit in i "Styva i korken"-fasen som har brist på adekvata fritidssysselsättningar..inget att bry sig om. Själv hade jag kunnat göra likadant, hade gärna retat gallfeber på Trojanernas Forum. Men som du säger, fullständigt ointressant. Det är på isen det avgörs.
Småpojkar som har kommit in i "Styva i korken"-fasen som har brist på adekvata fritidssysselsättningar..inget att bry sig om. Själv hade jag kunnat göra likadant, hade gärna retat gallfeber på Trojanernas Forum. Men som du säger, fullständigt ointressant. Det är på isen det avgörs.
Här är en orsak till att man gärna går in på Lakers forum. Det är sant som det är sagt att ett gott skratt förlänger livet och Komodoödlan förser oss alla med många glada skratt.
Tja ödlan, med den nivå DU håller, kan du inte annat än köpa ALLA diskussioner som förs här, vare sig det är trojaner eller några andra som diskuterar.
Med den tid du lägger här borde det vara DU som har brist på fritidssysselsättning, har du funderat på det?
Du borde snart inse att du gör bort dig totalt, gång på gång.
kör det personliga gnabbet via pm, tack.
ämnet var silly!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Primeau wrote:-En tråkig dag för mig. Det är fem fina killar och duktiga spelare men vi måste gå vidare och samtidigt kunna hålla dörren öppen om det dyker upp något, säger sportchefen Mikael Andersson.
Jag tycker nog att det uttalandet går att tolka det på olika sätt. Att man inte vill behålla en spelare som Omark har jag svårt att tänka mig. Men men, Löven kanske storsatsar - precis som förra året.
Storsatsning eller ej: de fick gå, som framgår i texten.
Torgny " LOOSERN " Bendelin, Mannen som aldrig vinner nåt men som lyckas leva gott på Hockey ändå Han får MAJOREN att framstå som Markolios Kapten Mugg.
Bendelins Motto: Hockey är TOK-SKOJ , särkilt efter att Nu fått sparken IGEN
Redhawks är INTE första Laget som dumpar TOOORGNYY.
Jag vet att Han anses vara TAIF`s bästa sen Des Tid, MEN Jag är inte lika övertygad, Hans Formkurva är mycket obestämbar. Inte precis Klackarna i Taket på Torgnys Skutor.
LasseMaja wrote:Att Torgny får sparken från MIF säger väl mer om klubben än om Torgny tycker jag!!
Är det tränaren det är fel på, spelarna det är fel på, förfogar klubben över fel slags spelartyper för hur tränaren vill spela eller har klubben för orimliga förväntningar och krav vad avser lagets spelarmaterial? Eller är det en mix av alltihop?
Otur, oflyt??
Tror det är frågor som man bör diskutera.
Last edited by Komodoödlan on 6 May 2008, 15:42, edited 4 times in total.