Östers IF
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan! Du vet lika väl som jag att tränare försvinner när en styrelse får lust att "kicka" någon. Tränare kommer och går. Så fungerar det. Jag har större förtroende för Schenka och hans bakgrund jämfört med Giles Stille tex. Schenka kan tillräckligt med svenska!
Jag gillar hans stil. Hård på plan och mjuk vid sidan om enligt spelare.
Jag gillar hans stil. Hård på plan och mjuk vid sidan om enligt spelare.
Blueshirts United
-
- c/o LL´s Forum
0-6 och öster dominerar fullständigt. uppskattningsvis 50 east frontare på plats.
Vilken härlig dag , underbar lakers nyhet idag på morgonen + öster kör över IFK just nu.
ARENASTADEN HERE WE GO!!!!!!
Vilken härlig dag , underbar lakers nyhet idag på morgonen + öster kör över IFK just nu.
ARENASTADEN HERE WE GO!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Öster i division 1 södra även nästa år tyvärr. varför ?. jo för att man har för de första ingen målvakt och för det andra floppar rejält i vissa matcher , vilket kanske inte är så konstigt med ett så pass ungt lag ?.
Nåja öster kommer tillbaka satsa vidare på laget
Nåja öster kommer tillbaka satsa vidare på laget
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
efter att ha sett matchen har jag några frågor..
1.Vem vill betala för att se detta elände i division 1?
2.Taktik?
3.Lagkänsla?
damhockey är 10 gånger roligare i alla lägen än att se Öster spela,dom behöver genomgå nåt radikalt för att återfå glädje,spel-idé och popularitet..
2.Taktik?
3.Lagkänsla?
damhockey är 10 gånger roligare i alla lägen än att se Öster spela,dom behöver genomgå nåt radikalt för att återfå glädje,spel-idé och popularitet..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Malul wrote:efter att ha sett matchen har jag några frågor..
2.Taktik?
3.Lagkänsla?
1. i år betalade 1800 för att se eländet. ( lakers har haft 1900 på 2 matcher i år i HA då vi legat i topp 3 )
2. Taktiken kan ifrågasättas men om inte schenka kunde vem ska annars då kunna ?
3. Lagkänsla tar tid o bygga upp när man har ett så nytt lag som öster har just nu , ungt lag som har framtiden för sig . det gäller att våga låta de utvecklas
En hemmamatch var 14:e dag, oftast lördag eller söndag.Lakersfan_03 wrote: 1. i år betalade 1800 för att se eländet. ( lakers har haft 1900 på 2 matcher i år i HA då vi legat i topp 3 )
Lakers har 1-2 ibland 3 matcher/vecka, ofta fredagar...

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- Inaktiverad användare
Öster är precis som Taif just nu "bäst förr"
Ärligt talat jag har inget ont av Öster, mestadels för att jag i princip är totalt ointresserad av nutidens fotboll , mesigt är bara förnamnet . Men synd för Växjö som stad och för Öster som är en hyffsat välkänd förening i sverige och på resturangerna i Grekland/Cypern.
Ärligt talat jag har inget ont av Öster, mestadels för att jag i princip är totalt ointresserad av nutidens fotboll , mesigt är bara förnamnet . Men synd för Växjö som stad och för Öster som är en hyffsat välkänd förening i sverige och på resturangerna i Grekland/Cypern.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
gjorde halvhjärtat försök förra säsongen att stötta laget på sista halvan av superettan,men när man insåg att man satt o prata Lakers istället för att titta på det helt ostrukturerade och tafatta spelet på plan insåg vi att det krävs nåt helt sensationellt för att Öster skall kunna leva upp igen.dagens match o spelare visade ingen glöd,inget hjärta och utan dessa två tror jag ingen östersupporter känner sig hemma på vallen..
svensk fotboll är helt oerhört tragiskt tråkigt,sveriges första division är inte topp 100 i europa och vad säger det då om tredjedivisionen?
dom behöver en shjon podein,en ny harry bild!så enkelt är det,om man har pengar då vill säga..
svensk fotboll är helt oerhört tragiskt tråkigt,sveriges första division är inte topp 100 i europa och vad säger det då om tredjedivisionen?
dom behöver en shjon podein,en ny harry bild!så enkelt är det,om man har pengar då vill säga..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ja, det är väl den sanna baksidan på att det blir minst ett år till under eliten för ÖIF.
Det blir ingen Arenastad. Enligt källor så skissar man inte längre på på en handelsgalleria. Även bostadsbyggandet verkar inte bli av, så som det ser ut just nu. Sannolikheten för att det blir något, verkar minska eller skjutas på framtiden allt mer. Tragiskt!
Det blir ingen Arenastad. Enligt källor så skissar man inte längre på på en handelsgalleria. Även bostadsbyggandet verkar inte bli av, så som det ser ut just nu. Sannolikheten för att det blir något, verkar minska eller skjutas på framtiden allt mer. Tragiskt!
"Var dig själv, det finns redan så många andra"