Andra matcher
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Slavik wrote:Piggelin wrote:Det är klart TAJF och TRÅJA-supportrarna gillar varandra.
Dom är ju på samma nivå, Division ETT alltså.
Lika barn leka bäst.
Jaha nu har piggelin vaknat igen när det börjar lukta lite sandlådenivå här
Ja dom spelar i div 1, samma serie som Borås spelade förra året(med en viss Fabian Brunnström) och som ikväll precis som lakers kvalar till eliten utan några större värvningar. Den som tror att det skiljer mycket mellan den absoluta toppen i södra div i och mittlagen i allsvenskan tror jävligt fel. Det är en sak som är säker!
Jag tror att du är ute och cyklar, kanske till och med ute i diket!
Jag kan ju tala om för dig att värvat, det har dom banne mig gjort!
Här är några som du kanske inte håller så bra reda på?
Jens Karlsson - Föredetta HV71 spelare, 4 A-landskamper, grymt bra på allsvensk nivå!
Gustaf Wesslau - Malmö förra året, en topp målis i AS, med en ljus framtid
Elias Fälth - Toppback, 30 poäng på 40 matcher för Nybro!
Mats Hansson - Förflutet i Timrå, har även en landskamp på pappret!
Patrik Ahlstrand - Helt klart en bra allsvensk lirare, har spelat i både Malmö och Rögle
Per Fernhall - Almtunas förste center förra säsongen, Lakers var och drog i han rejält vad jag har hört...
Också inte minst Gunnar Persson som tränare!
Jag såg dom redan från början som heta kandidater till Playoff!
Jag håller även med om att Huddinge kommer att leka sig igenom kvalet!
Klart som fan att det skiljer mycket mellan serierna. Skilllnaden mellan elit och ett icke-topplag i allsvenskan är enorm liksom skillnaden mellan allsvenskan och ettan är enorm. Det tror jag att vi trojaner (om vi klipper enköping i PO) får erfara mot Huddinge. Jag tror att de vinner kvalserien överlägset. Vår chans ligger i att knipa 2:a platsen, vilket absolut inte är omöjligt.
Troja - laget i hjärtat
-
- c/o LL´s Forum
oj många rödvita supportrar här just nu !!
Slavik det är ju inte som förr när Troja slog Huddinge var o varannan match, tror troja får va glada om dom tar nån pinne mot dom om dom nu möts i kvalserien..
Hur som helst så är det ju playoff i första hand för trojas del så snacket om kvalserien får vi ta sen !
Slavik det är ju inte som förr när Troja slog Huddinge var o varannan match, tror troja får va glada om dom tar nån pinne mot dom om dom nu möts i kvalserien..
Hur som helst så är det ju playoff i första hand för trojas del så snacket om kvalserien får vi ta sen !
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Slavik wrote:Äh skitsnack! Troja-Huddinge... ska vi säga 5-2 kanske. Smart Carl att inte sätta för stor press på Trojanerna men sån jävla skillnad är det inte mellan förra årets div 1 lag Borås med Brunnström i spetsen och i år.
Så stor skillnad är det inte mellan de rödvita inläggen här och de rödvita inläggen där
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
En magkänsla säger mig, att Löven innerst inne var ganska säkra på att slå ut "7:an" Borås, att det skulle gå vägen till slut.
Uttalar man sig innan sista serieomgången är slut, att man defintiivt väljer 7:an, så går det knappst att komma ifrån att man, mer eller mindre, underskattar det lag som tar den sista play-off platsen.
Uttalar man sig innan sista serieomgången är slut, att man defintiivt väljer 7:an, så går det knappst att komma ifrån att man, mer eller mindre, underskattar det lag som tar den sista play-off platsen.
-
- Inaktiverad användare
Besvikna Lövensupportrar som haft säsongskort i 20 år slutar med detta efter TVÅ säsonger med DÖDGRÄVAR-Hockey ala Major Morgonrök.
- Vad är väl ett Ispass mitt i Natten, d... de.. det.. det är .. alldeles UNDERBART!!!!
Vad som än händer ikväll Lakersvänner, Inom kort inhandlar Jag en sprillans NY Lövsug som ett Offer till Hockey-Gudarna.
- Vad är väl ett Ispass mitt i Natten, d... de.. det.. det är .. alldeles UNDERBART!!!!
Vad som än händer ikväll Lakersvänner, Inom kort inhandlar Jag en sprillans NY Lövsug som ett Offer till Hockey-Gudarna.
In Hinkum Veritas