snacka om att det kommer bli krig imon å hårresning över hela ryggen faan så go stämning det kommer att bli, frågan är om Vik kommer att våga äntra isen imonkväll?
En av de viktigaste ingredienserna för att Växjö Lakers ska lyckas besegra Västerås är dock ett massivt publikstöd. Ett fullsatt Lakerdome kan göra underverk för Växjö Lakers och knäcka vilken motståndare som helst.
– Publiken behöver hjälpa till med ett bra stöd också och vi ser fram emot det. Vi har ett helt fantastiskt publikstöd så det kommer att bli grymt viktigt, avslutar lagkaptenen.
''
KOMIGEN NU LAKEJER. FYFAN VAD KUL DET SKA BLI
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
friberg wrote:snacka om att det kommer bli krig imon å hårresning över hela ryggen faan så go stämning det kommer att bli, frågan är om Vik kommer att våga äntra isen imonkväll?
Varav denna hysteri och längtan efter en hockey match
När man kan kolla in Karl-Pettters nya moves i Let Dance.
Jaja det är inget att göra något åt det blir säkert nån match till hösten.
Vi syns efter sommaren...
Ikväll gäller det för ledarna att ha målat upp rätt bild för var och en av spelarna.
Ikväll skall alla lakers krigare ned på hörntänderna om det behövs.
Själv har jag målat upp bilden av mitt nöjsamma leende när jag promenerar hem efter 2-0 vinsten mot ett vilt krigande vik som inte riktigt räckte till.
Jag är inte ett dugg rädd för spelarnas inställning, den kommer att vara 100% rätt över hela linjen. Men det är ett play-off med alla dess nycket, som kan spela spratt.
Det jag i så fall kan känna oro inför är domaren, jag har inte haft förtroende för Niklas Persson någon gång tidigare och har det inte ikväll heller. Tyvärr är han en av få domare som kan hamna fullständigt snett, så låt oss hoppas att han inte är med och tar idiotutvisningar åt något håll.
jag tror som alfax på fullsatt! har inte hört så mycket snack om denna match som någon annan denna säsong så hoppas att vibbarna stämmer! det verkar allmänt toktaggat i växjö stad denna dag!
- I andra perioden så var VLH det bättre laget. Weinis übermiss var enormt kostsam. Mål där och vi hade vunnit.
- I tredje perioden så uppträder VLH's defensiv som rädda flickor. Defensiven var junioraktig. TRE jävla insläppta mål, slumpaktigt, i en sådan här viktig match. Förkastligt. Och jag kan inte begripa varför INGEN Lakerskrigare spelar fysisk hockey. Bedrövligt! Vilken Krigare skall sänka Berglund? Hallå, vi lirar i ett slutspel! Enorm handväskevarning.
Matchens bästa spelare är tveklöst Hjalmarsson.
Aftonens bonus är att BHC smiskar Renjägarna.
Fy fan.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Spelarna är tyvärr inte funtade till att förstå att de måste tackla. Det är min åsikt efter att ha följt laget hela säsongen.
Tydligen är det inte heller något som ingår i Karlssons spelfilosofi.
Om Lakerrs vinner nästa match, så står VIK och Lakers "lika", psykologiskt sätt. En tredje match dagen efter kan slita hårt på spelare, så den avgörande matchen tror jag kan sluta hur som helst.
Fasth kanske rentav vill revanchera sig, men det där avgör nog Karlsson.