Om inte annat tycker jag att herr Terrier ska bli orförande för kultur o fritidsnämnden i V-Ö kommun!!!
Tror att det hade blivit en bra mycket trevligare plats att leva på då!!!
tack för allt Stefan!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Tack Stefan, du har gjort mycket för lakers som kommer att hänga kvar i mannaminne. Sedan är det bra att du kanske kommer hinna gå på toa mellan lektionerna i framtiden. Hoppas som tidigare inlägg att du stannar kvar inom orgnisationen för en större motivationshöjare det kan nog inte finnas.
Och jag ser gärna Stefan i Lakers Ladies och efter "årets match" är jag övertygad att han skulle va som klippt och skuren för att målvaktsträna mig. Stefan, Du vet att du är mer än välkommen till oss! Tjejerna pratar fortfarande om din visit hos oss i vintras och behöver mer personligt support från kända ansikten för att få motivation och utvecklas inför och under första säsongen i seriespel för tjejer.
Jag tror också att Stefan kan tillföra en hel del i ungdomsleden eller i LL, men INTE som politiker. Det finns en del frågor som han och jag inte har samma syn på och det rör sig om djupt ideologiska frågor. För att han skall bli en bra ledare måste han förändra sin inställning. Han är en kämpe, det kan ingen ta ifrån honom.
Jag pratade med Stefan när dom var och spelade bordshockey på Samarkand och han hade lite synpunkter på att den inte var tvättad så det är kanske det han väntar på....?
tycker att tröjan skall upp, hade den utbildning som han ville gå funnits i växjö hade han gjort 25 säsonger i HC och lakers.
citerar ur artiklen på lakers sida
Men sen är ju en sån sak som och spela i division 1000 upp till Allsvenskan rätt kul. Från 50 personer på läktaren till att folk inte kom in i hallen är ganska skillda upplevelser
Jag tycker att tröjan ska upp i taket... Växjö HC eller Växjö Lakers... shit samma! Det är ju i ishallen som Stefan tillbringat stora delar av sitt liv i.
Jag anser inte att tröjan skall upp i taket. Man måste vara oerhört restriktiv när det gäller sådana symbol-handlingar, annars finns risk att det går inflation i det.
Malin wrote:Jag pratade med Stefan när dom var och spelade bordshockey på Samarkand och han hade lite synpunkter på att den inte var tvättad så det är kanske det han väntar på....?
Anderzon wrote:Jag tycker att tröjan ska upp i taket... Växjö HC eller Växjö Lakers... shit samma! Det är ju i ishallen som Stefan tillbringat stora delar av sitt liv i.