Funderingar om Försnack om Lakers silly season inför 08/09
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Funderingar om Försnack om Lakers silly season inför 08/09
Innefattar Försnack om Lakers silly season inför 08/09 hela laget och t ex. Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09 endast backar? Om jag har kommit på namnet på en intressant back som jag skulle vilja försnacka lite om, ska han läggas i tråden Försnack om Lakers silly season inför 08/09 eller i tråden Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Re: Funderingar om Försnack om Lakers silly season inför 08/
Nä, har jar sagt det? Varje tråd är för sig, har det inte alltid varit så Primeau? Jag ville bara dela upp det. Men vad du gör ska jag inte lägga mig i. Gör som du vill.Primeau wrote:Innefattar Försnack om Lakers silly season inför 08/09 hela laget och t ex. Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09 endast backar? Om jag har kommit på namnet på en intressant back som jag skulle vilja försnacka lite om, ska han läggas i tråden Försnack om Lakers silly season inför 08/09 eller i tråden Försnack om Lakers silly season (backar) inför 08/09?
-
- c/o LL´s Forum
Det jag hoppas på inför nästa säsong är att vi försöker behålla så många spelare som möjligt med tanke på stålbadet. Hoppas spelarna visar hjärta nu och väljer att stanna , kan dock va svårt för de nya spelarna att visa de när man inte har varit här så många år.
om vi ska lyckas eller floppa rejält beror helt enkelt på hur många vi lyckas behålla. Strunta i nyförvärv det är bättre vi försöker behålla så många som möjligt. En del vet vi att vi inte kan behålla i form utav Ström , Lauritzen m.m. Även Karjalainen lär dra me tanke på ekonomin. Karjalainen är en bra målvakt men alldeles för dyr på den här nivån. Ge Viktor Fasth första platsen och värva en andra målvakt
om vi ska lyckas eller floppa rejält beror helt enkelt på hur många vi lyckas behålla. Strunta i nyförvärv det är bättre vi försöker behålla så många som möjligt. En del vet vi att vi inte kan behålla i form utav Ström , Lauritzen m.m. Även Karjalainen lär dra me tanke på ekonomin. Karjalainen är en bra målvakt men alldeles för dyr på den här nivån. Ge Viktor Fasth första platsen och värva en andra målvakt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö