Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Sa jag revansch ?. Det måste vi verkligen ta 0 poäng mot IK Oskarshamn den här säsongen och det måste vi ändra på nu på onsdag. IK Är heta för tillfället man bortabesegrade VIK och vann även idag mot Bofors och bör med stor sannolikhet tas på allvar. Det lär säkert komma många tillresta IK Fans och det gäller för oss att visa vilka som bestämmer i lakerdome.
i slutet av andra perioden och hela tredje var lakejerna gigantiska. FYFAN VILKEN STÄMNING STUNDTALS
Nu på onsdag från första minuten till sista ska det låta som det gjorde i slutet idag. Jag vet inte om ni märkt det men varje gång hallen kokar spelar lakers bra. NU HJÄLPER VI DOM
KROSSA IK
i slutet av andra perioden och hela tredje var lakejerna gigantiska. FYFAN VILKEN STÄMNING STUNDTALS
Nu på onsdag från första minuten till sista ska det låta som det gjorde i slutet idag. Jag vet inte om ni märkt det men varje gång hallen kokar spelar lakers bra. NU HJÄLPER VI DOM
KROSSA IK
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Re: Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Lakersfan_03 wrote:Sa jag revansch ?. Det måste vi verkligen ta 0 poäng mot IK Oskarshamn den här säsongen och det måste vi ändra på nu på onsdag. IK Är heta för tillfället man bortabesegrade VIK och vann även idag mot Bofors och bör med stor sannolikhet tas på allvar. Det lär säkert komma många tillresta IK Fans och det gäller för oss att visa vilka som bestämmer i lakerdome.
KROSSA IK
Varje gång Lakers spelar bra, kokar hallen Rätta mig om jag har fel, men våran sittplats är JÄVLIGT kräsna!
Once a laker, always a laker!
-
- c/o LL´s Forum
Idag gjorde sittplats sitt jobb de hjälpte oss mycket. När vi kokar så hjälper dom oss oftast , om vi inte hörs väl så brukar dom inte klappa. Idag måste ja ge stor eloge till dem , de gjorde ett bra jobb.
mot IK finns inget annat än 3 poäng
mot IK finns inget annat än 3 poäng
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Tycker dock vi kan använda mindre trumma på västra stå . lite bonkande för att hålla klappen och så att ramsorna inte dör ut. Dock när hela hallen klappas ska det trummas på för fullt.
Nu kör vi över Moore support på läktaren så fixar lakers resten på isen
Nu kör vi över Moore support på läktaren så fixar lakers resten på isen
- johannes_24
- Forumentusiast
Vi ska göra så gott vi kan för att ge er en ordentlig läktarmatch IK är ruggit bra just nu En riktigt gedigen arbetsinsats mot Bofors samt en keeper som bara växer och blir bättre Det här känns bra i ryggmärgen vi kommer ta er! Välmött på onsdag!
Forza IK oskarshamn <3
Forza IK oskarshamn <3
IK Oskarshamn, för allas bästa!
- johannes_24
- Forumentusiast
- johannes_24
- Forumentusiast
johannes_24 wrote:Tro du så för det kan bli ord du kan få äta upp för IK är ruggigt bra och formstarkt och det är vi i MS med för den delen så vi ska allt se till att det blir en grym läktarmatch tro inget annat Väl mött på onsdag som sagt
Jag kan säga så här, har vi lika bra tryck som sista 25 min som vi hade idag, kommer ni inte höras i från korvboden
Du kan tvätta våran lastbil
- johannes_24
- Forumentusiast
Tror varken på det ena eller andra än så länge det blir upp till bevis som sagt Och nej att tvätta fordon är inte min grej, mitt yrke är att framföra dem förstår du det kommer bli grymt åt bägge håll så jag önskar iallafall lycka till och väl mött IK vinner säger jag och avslutar med godnatt sovgott.
FORZA IK OSKARSHAMN!
FORZA IK OSKARSHAMN!
johannes_24 wrote:Tror varken på det ena eller andra än så länge det blir upp till bevis som sagt Och nej att tvätta fordon är inte min grej, mitt yrke är att framföra dem förstår du det kommer bli grymt åt bägge håll så jag önskar iallafall lycka till och väl mött IK vinner säger jag och avslutar med godnatt sovgott.
FORZA IK OSKARSHAMN!
Men då måste ju nästan Jimmie Svensson tvätta den åt dig
Just nu får vi rikta in oss på att hålla IKO bakom oss i tabellen. Något mer kan vi inte förvänta oss av laget så här i slutfasen av säsongen. Går man till Play-off har man gjort det bra, inget snack om saken. Men det är i play off matcherna som man ska visa att man VILL vinna, VILL mest, och att man är det bästa laget när det väl gäller något. Men vi är långt ifrån där än..De där "givna" 6p mot Hammarby och Huddinge kunde varit bra att ha med sig. Men det är starkt om man går till Play off och samtidigt hade råd att förlora de båda matcherna. Förluster mot Rögle, Leksand och Malmö, så hade vi legat 9:a i tabellan (!)
-
- c/o LL´s Forum
Vi ska nog fan inte va så kaxiga här. Kommer inte jag va iaf, det är sånt som kan stå en dyrt sen. Lätt att kasta ur sig vad som helst på ett forum
Dom ser onekligen jäkligt starka ut så lite respekt både för laget och suppotrarna. Tror det kommer bli en jäkla bra match både på plan och på läktaren. Klart vi kommer ha övertag på läktaren, vi är ju hemma. Ja just det....får inte glömma, + en av allsvenskans bästa klackar
Som sagt, kommer bli en supermatch! GL HF IK!
Dom ser onekligen jäkligt starka ut så lite respekt både för laget och suppotrarna. Tror det kommer bli en jäkla bra match både på plan och på läktaren. Klart vi kommer ha övertag på läktaren, vi är ju hemma. Ja just det....får inte glömma, + en av allsvenskans bästa klackar
Som sagt, kommer bli en supermatch! GL HF IK!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
- johannes_24
- Forumentusiast
- johannes_24
- Forumentusiast
Ni har verkligen snöat in på det där med trummor utan att lära er läsa eller förstå det som andra skriver här va? Ja jissses läs förståelse på hög nivå. Nej vi hör nästintill inte trummorna alls blir då mitt svar på ren svenska för klacken har höjt sig avsevärt och fått en ny nivå så nej vi är inte bara trumma som alla vill tro. Räcker det som svar?
Nej men vi hör nästintill bara trummornajohannes_24 wrote:Ni har verkligen snöat in på det där med trummor utan att lära er läsa eller förstå det som andra skriver här va? Ja jissses läs förståelse på hög nivå. Nej vi hör nästintill inte trummorna alls blir då mitt svar på ren svenska för klacken har höjt sig avsevärt och fått en ny nivå så nej vi är inte bara trumma som alla vill tro. Räcker det som svar?
When we are good they never remember When we are bad they never forget
-
- c/o LL´s Forum