Det är vad lakejerna varit kända för att aldrig ge upp och vända matcherna åt VLH. hur det än ser ut så får vi göra vårat jobb. Nu är det dags för sittplats att vakna till också.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag kanske var otydlig , men jag menar inte den här säsongen utan i början när vi gick upp till AS. Den här säsongen har vi inte varit mycket bättre än lakers på hemmaplan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
..det sista vi behöver skämmas över är vår publik!
Nu ska bara laget börja spela enkelt: gå på mål, mycket skott, räkna in motståndarna, inte gå bort sig, inte passa en gång för mycket, få blodsmak i munnen...
Det behövs verkligen en Bizon men han har väl tröttnat han med , kan inte va kul att skrika och sen finns det folk som skiter i det fullständigt. Västra stå är inte vad det var när vi stog på gamla stället där det är sittplats nu.
Det här kommer bli en bra match. VLH har föhoppningsvis fått sig en sån jävla utskällning så dom kommer mosa Västerås utmed sargena. Och om Lakers får övertaget fysiskt så kommer trycket,målen och flytet av bara farten. It´s now or never boys! Stenhårt!!
Lakersfan_03 wrote:Det behövs verkligen en Bizon men han har väl tröttnat han med , kan inte va kul att skrika och sen finns det folk som skiter i det fullständigt. Västra stå är inte vad det var när vi stog på gamla stället där det är sittplats nu.
Dert kanske är spelarna som inte ger tillbaka till klacken än tvärtom..?..Kanske därför som man tröttnar också.
Det blir vinst om Lakers våga ta hårda backskott och ha forwards som dyker på mål och stöter in returerna. Detta duttspel vi haft de senaste två matcherna där vi tror att vi ska spela in pucken i mål håller inte. Sista passen går nämligen nästan aldrig fram eller blir det för dåligt avslut.