Tröjorna är försenade från leverantören och därför kommer man att spela i sina gamla tröjor. Inte första gången Lakers har problem med tröjleveranser......
supportrarna wrote:finns det nåt värre än idioter likt denna från äckelholm som inte kan acceptera yngre hårdsatsande klubbar utan hockey kultur och annat tjafs
supportrarna wrote:finns det nåt värre än idioter likt denna från äckelholm som inte kan acceptera yngre hårdsatsande klubbar utan hockey kultur och annat tjafs
Haha så pinsamt att racka ner på nått sånt. Är det verkligen så jobbigt för dig att Lakers tog fram en snygg tröja till jubileumet? Spelar väl ingen roll hur den ser ut? Hur man än hade gjort tröjan så hade en sån som du letat fram vilket annat lags tröjor den va lik. Dock rätt trevligt att du delar med dig av din pinsamhet här. Livar upp och det gav mig ett gott skratt.
Talismanen wrote:Haha så pinsamt att racka ner på nått sånt. Är det verkligen så jobbigt för dig att Lakers tog fram en snygg tröja till jubileumet? Spelar väl ingen roll hur den ser ut? Hur man än hade gjort tröjan så hade en sån som du letat fram vilket annat lags tröjor den va lik. Dock rätt trevligt att du delar med dig av din pinsamhet här. Livar upp och det gav mig ett gott skratt.
Varför inte hitta på nått skoj på ett jubileum? Med tanke på hur besvikna folk blev då inte tröjorna kom fram i tid så verkade det som att det va uppskattat. Och ännu mer uppskattat har nog du sett till att det blev/blir då detta verkar sticka duktigt i dina ögon. Grädden på moset!
Man måste ju gratulera till den smarta marknadsförings-kuppen - på det här sättet så blir det ju TVÅ jubileumsmatcher
Nu när man fått fansen att köpa mååånga ex av den blå replican kanske det kommer ytterligare en tröja i helt andra färger? Den kanske blir... grön och vit? All is possible!
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Vore stor SKANDAL om Lakers spelade i jubileumströjorna i kväll utan att gå ut med det till sin publik/sponsorer!
Tycker att denna händelse tystats ner på ett sätt som det luktar " här är det en hund begraven " om.
De som köpt sponsorpaketet borde rimligen få skriftlig information om vad som hänt och vad som kommer hända framöver. Blir det någon match med tröjorna överhuvudtaget? Om ja, när?
Ah det kanske lät på mig att de skulle ha dem idag, det var inte så jag menade, utan bara skönt att de äntligen har en blå tröja att visa upp =) att den sedan ser ut som Rangers gör ju inget, när deras är otroligt klassisk o snygg.