den 28/12 omröstning.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- vildsvin71
- Forumamatör
den 28/12 omröstning.
Är man nöjd med tifot.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
jag tycker det är ganska bra gjort igår. med tanke på hur många vi va som fixade allt ihopa... lite synd tycker jag att det inte finns fler folk som vill hjälpa till med en ändå så här pass viktig sak... det går bra att skriva på forumet och säga vad man ska göra men när man kommer in i verkligheten så är det FÅ som vill hjälpa till.. Dåligt !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
- Dragkampslakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Att vara missnöjd och uttrycka sin åsikt och att klaga på saker och ting är inte samma sak. Inte i detta fallet iaf. Här är en omröstning där man får tycka till om tifot. Vissa gillade det, andra inte. Inget konstigt med det. Nästa gång kanske fler vill hjälpa till och då får man ju se då om det blir bättre/sämre.
Jag tycker dom som anordnade det ska ha all credit i världen. Sen att det inte va världens bästa tifo är ju what ever. Och om det beror på att det va för få inblandade i det, ja då får vi ju se till att mer folk engagerar sig nästa gång. Men trots att man inte aktivt va med och fixade så får man ju ändå ha en åsikt. Man måste kunna ta kritik.
Keep up the good work!
Jag tycker dom som anordnade det ska ha all credit i världen. Sen att det inte va världens bästa tifo är ju what ever. Och om det beror på att det va för få inblandade i det, ja då får vi ju se till att mer folk engagerar sig nästa gång. Men trots att man inte aktivt va med och fixade så får man ju ändå ha en åsikt. Man måste kunna ta kritik.
Keep up the good work!