Sebastian Magnusson
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
Ingen fara med Mig, Jag tål mycket skit precis som sopåkare Janne.K
Ordspråket säger,- skrattar bäst som skrattar sist
Som vanligt så klarar Greken inte av en saklig diskussion, men så är Han uppväxt i Alvesta(Kulturens Vagga).
Det gläder Mig att Lakers Juniorer skrattar och har kul, det gör även en del som tittar på till och från., Jag misstänker att De slutar skratta när pappa ska skjutsa till Laget med en Älgko på bröstet.
Gör som TAIF o TROJA o RÖGLE satsa på UNGA spelare OCKSÅ så blir både ekonomi samt utvecklingen i Klubben bättre. Under tiden gläds Jag åt Basse och Yngwes framgångar samtidigt som jag lugnt vänta på att Er store förlösare Thoresen ska prestera mer än en taskig skridskoåkning.
Ordspråket säger,- skrattar bäst som skrattar sist
Som vanligt så klarar Greken inte av en saklig diskussion, men så är Han uppväxt i Alvesta(Kulturens Vagga).
Det gläder Mig att Lakers Juniorer skrattar och har kul, det gör även en del som tittar på till och från., Jag misstänker att De slutar skratta när pappa ska skjutsa till Laget med en Älgko på bröstet.
Gör som TAIF o TROJA o RÖGLE satsa på UNGA spelare OCKSÅ så blir både ekonomi samt utvecklingen i Klubben bättre. Under tiden gläds Jag åt Basse och Yngwes framgångar samtidigt som jag lugnt vänta på att Er store förlösare Thoresen ska prestera mer än en taskig skridskoåkning.
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Jodå, Neddo, det klarar jag av.
Men som min morfar brukade säga.."en del människor är så dumma i huvudet så det är ingen mening att diskutera med dom"
Och du är fortfarande välkommen att komma fram o hälsa på mig som du sa Neddo, men du är väl inte man nog för det. Bättre att gömma sig bakom ett namn här på forumet.
Att jag nu vet vem du är gör ju bara saken skitpinsam när det kommer ut. Du vet vem det blir mest pinsamt för "neddo"...
Sedan är det inte Lakers juniorer som skrattar åt din pajas, utan ledarna.
Och du..greken kallar mig bara mina kompisar.
Men som min morfar brukade säga.."en del människor är så dumma i huvudet så det är ingen mening att diskutera med dom"
Och du är fortfarande välkommen att komma fram o hälsa på mig som du sa Neddo, men du är väl inte man nog för det. Bättre att gömma sig bakom ett namn här på forumet.
Att jag nu vet vem du är gör ju bara saken skitpinsam när det kommer ut. Du vet vem det blir mest pinsamt för "neddo"...
Sedan är det inte Lakers juniorer som skrattar åt din pajas, utan ledarna.
Och du..greken kallar mig bara mina kompisar.
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Thoresen kommer explodera vänta bara. och han är fortfarande ''ung'' och kommer att utvecklas enormt mycket i sin karriär. hockey är i blodet hos thoresens.
Om du vill ha ett lag med egna spelare i växjö så är inte Allsvenskan rätt division för oss för just nu är våra juniorer långt därifrån.
Om du vill ha ett lag med egna spelare i växjö så är inte Allsvenskan rätt division för oss för just nu är våra juniorer långt därifrån.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Inaktiverad användare
Jadu Greken, Du vet mycket Du, Du har gissat ett tag nu, viktigt för Dig, Tydligen
Sen kanske Du skulle följa Morfars råd också
Du vräker ur dig invektiv för att dölja Din brist på kunnande eftersom Du så gärna vill Vara en Hardcore Hockeyfantast nära den Bullrande Trumman
Lakejernas Forum är Levande just för att Inte Du vet vilka alla är, vilket i sak dessutom saknar betydelse.
Tids nog kan Vi säkert talas vid, om Du klarar att prata utan Dina mindre begåvade tillmälen, i annat Fall så kommer JAG att följa DIN Morfars råd
Jag har inte tid med pubertetssvammel.
OM det är som Du säger så får Man väl känna Sig hedrad Om Tjecken är på Tapeten till och med i Ledarkretsar
Sen kanske Du skulle följa Morfars råd också
Du vräker ur dig invektiv för att dölja Din brist på kunnande eftersom Du så gärna vill Vara en Hardcore Hockeyfantast nära den Bullrande Trumman
Lakejernas Forum är Levande just för att Inte Du vet vilka alla är, vilket i sak dessutom saknar betydelse.
Tids nog kan Vi säkert talas vid, om Du klarar att prata utan Dina mindre begåvade tillmälen, i annat Fall så kommer JAG att följa DIN Morfars råd
Jag har inte tid med pubertetssvammel.
OM det är som Du säger så får Man väl känna Sig hedrad Om Tjecken är på Tapeten till och med i Ledarkretsar
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Vaclav Nedomansky då
Jag förstår att PALME-gruppen jobbar för högtryck för att lösa mysteriet med den Tjeckiska Agitatorn, De klarade sig galant förra gången
Själv tycker jag synd om MÅNGA människor, men jag har förstått att Du är en aning begränsad.
I någon annan tråd kanske Vi kunde utbyta funderingar om Hockey också, bara ett förslag
Så hälsa och tacka från Tjecken, att Du och Ledarna tydligen lägger tid på ett supporterforum, Tragiskt och fel Fokus från aktiva inom Idrott, men Jag önskar ändå Lycka Till, och hoppas att några av Lakers egna spelare får chansen att lyckas, OM Ledarna hittar rätt fokus så borde detta ge resultat inom två år
Jag förstår att PALME-gruppen jobbar för högtryck för att lösa mysteriet med den Tjeckiska Agitatorn, De klarade sig galant förra gången
Själv tycker jag synd om MÅNGA människor, men jag har förstått att Du är en aning begränsad.
I någon annan tråd kanske Vi kunde utbyta funderingar om Hockey också, bara ett förslag
Så hälsa och tacka från Tjecken, att Du och Ledarna tydligen lägger tid på ett supporterforum, Tragiskt och fel Fokus från aktiva inom Idrott, men Jag önskar ändå Lycka Till, och hoppas att några av Lakers egna spelare får chansen att lyckas, OM Ledarna hittar rätt fokus så borde detta ge resultat inom två år
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
NEDOMANSKY wrote:Läs smp
Så allt som står i tidningen är helt sant? Isf har du en skev verklighetsuppfattning om du läser Aftonbladet på samma vis som SMP o tror på allt som står!
Har inte sagt att det är lögner det som stått i tidningen de senaste dagarna angående anmälningar hit o dit. Men däremot får man nog ta endel med en nypa salt när det är föräldrar som uttalar sig om sina egna barn! För i många fall finns det nog en liten risk att problem uppförstoras när det handlar om sina egna barn!
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
Det hoppas jag inte. Enligt mig var han ett riktigt "stolpskott" när han kom till Lakers. Vi får väl se om det är Basse i Motala som blivit bättre eller om det inte är en konst att stänka in 24 mål i den sämre divisionen.NEDOMANSKY wrote:I slutet på säsongen har 1:a års Senioren Basse gjort 24 Mål och 9 Ass, detta räcker troligtvis till en Sommar med Träning med Lakers
Komodoödlan wrote:Det har jag gjort, men jag har också lärt mig, att länkar är att föredra
Kolla i länken "Försnack om silly season inför säsong 08/09", så får du se hur mycket blod, svett och tårar jag har lagt ner för att ni ska få era länkar.
Det är fortfarande hela länkar som ligger där. Varför inte göra det snyggt och enkelt för dina läsare och lägga in namnen på dessa spelare du har sökt i länken?? T.ex. Martin Romö
Hehe...Mygel pryar som moderator hos oss.
Han har helt rätt i sak. Alla pekpinnar vi kommer med har att göra med läsvänlighet. Som skribent skall man tänka på mottagaren och faktiskt anstränga sig lite. Vissa har exempelvis ifrågasatt vår hårda policy mot överanvändandet av citerings-funktionen. Men stävjar vi inte detta direkt blir det ett "citat-helvete" som jag kallar det vilket ni säkert sett på andra liknande forum, dvs inläggen börjar med en psykedelisk LSD-tripp av citat i all oändlighet för att sedan efter scrollning komma till vad skribenten egentligen vill ha sagt. Det blir en del klippa och klistra och man får lära sig att använda nya funktioner (ex hur man länkar). Allt för respekten mot de som faktiskt tar sig tid att läsa det man skriver.
Han har helt rätt i sak. Alla pekpinnar vi kommer med har att göra med läsvänlighet. Som skribent skall man tänka på mottagaren och faktiskt anstränga sig lite. Vissa har exempelvis ifrågasatt vår hårda policy mot överanvändandet av citerings-funktionen. Men stävjar vi inte detta direkt blir det ett "citat-helvete" som jag kallar det vilket ni säkert sett på andra liknande forum, dvs inläggen börjar med en psykedelisk LSD-tripp av citat i all oändlighet för att sedan efter scrollning komma till vad skribenten egentligen vill ha sagt. Det blir en del klippa och klistra och man får lära sig att använda nya funktioner (ex hur man länkar). Allt för respekten mot de som faktiskt tar sig tid att läsa det man skriver.
Komodoödlan wrote:Angående "Basse", så påminner jag än en gång, att det är enklare för alla om ni skriver ut spelares riktiga namn, inte smeknamn, så undviker vi massa onödigt snack.
En liten hint till vem det handlar om kan man få om man kollar rubriken på tråden också.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)