Var inte oroliga.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Var inte oroliga.
Läser vissa inlägg på denna sida om att man är oroliga att det inte händer något med nyförvärv.Vad jag beundrar mest (det finns mycket annat )av Lakers styrelse är att man går inte ut och spekulerar om spelare som är på gång .PANG BOM så släpper de det och då är också allt klart .Detta gör att jag är optimitisk över vad som kommer att hända,.Sedan är det bara roligt för oss supportrar att diskutera rykten och där är jag medskyldig .Men när det kommer något från styrelsen så är ALLT klart och det uppskattar jag .Ett exempel(hur andra gör) är ju Trojas uppgörelse med Johan Andersson från Mariestad ,när allt är klart med honom visar det sig att han har ett 3-årskontrakt med Mariestad (som de inte hade en aning om) och nu är det inte alls säkert att det är klart med övergången.Nej ,vi ska uppskatta att vi har såna proffs inom de ansvariga i Lakers som gör allting klart innan vi supportrar får veta det.Och när vi får veta det ,då kan vi bara JUBLA.Än har inte ledningen gjort oss besvikna!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Nej du Mackan Du får nog sikta slagen lite längre upp för att jag ska känna mej träffad.(eller var det en hämnd för att jag inte kommer att stå med lakejerna om vi flyttar till kortsidan?)Beträffand Blomman tror jag Lakers ledning har haft det torrt under fötterna hela tiden ,men att en Lusth skulle göra sig lustig förvånar mej inte alls...efter vad han genomgått......
Ingen match är spelad förrän den är slut!