EM!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
Grekland spelade efter sina resusrer. Hade Grekland försökt spela som brasilien så hade Grekland fått stryk med 5-0 i varje match. Men det kan väl en åsna som du inte fatta.Hatapopcornssupportrar wrote:Grekland är ett sämre sverige utan Ljungberg,Elmander och Zlatan, ett stort skämt det året dom vann Em, en backlinje som var i ZONEN ett helt em och sen grisades det in lite hörnor och vanns med 1-0, ett ÄKTA pisselag ala sverige för 5-6 år sen.
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Grekland är egentligen inte bättre än Sverige och har inte större profiler än Sverige , det man gjorde i förra EM var att man spelade som ett lag och som greken säger efter sina resurser. Det räcker för att vinna. Hade Sverige vunnit hade nog de flesta skitit i hur man vann.
dagens fotboll handlar väldigt mycket om taktik
dagens fotboll handlar väldigt mycket om taktik
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Jo det är ju klart.Komodoödlan wrote:I EM måste Allbäck spela från start. Han är ju nästintill världens näst bästa avbytare efter Solkjaer. Leverar alltid!
Får se hur det går för han mot
Italien
Frankrike
Kroatien
Tyskland
Spanien
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Är ju lite småroligt att du inte räknar med vinnaren av guldbolen i profilerna. Undra varför du inte gör det.. hade vem som helst förutom Zlatan vunnit hade du räknat med honom.alfax wrote:Precis och då gäller det att Allbäck ,Elmander ,Linderoth med flera är i toppform.
-
- c/o LL´s Forum
då förstår jag. håller med dig han har inte fått ut max i laget. men jag säger inte bara att det beror på honom ibland får han alldeles för lite hjälp. vi vet vad han är kapabel till. Jag lovar att vi inte sett det sista av han i landslaget.
-
- Forumproffs
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Lottningen klar.
1. Grekland
2. Sverige
3. Spanien
4. Ryssland
Rätt bra lottning. Ryssland räcker inte till, Spanien är mästerskapssvaga men bör gå vidare, Grekland är sönderlästa och borde inte kunna skrälla en gång till.
Har Sverige bara med A. Svensson på bänken bör det räcka för avancemang.
1. Grekland
2. Sverige
3. Spanien
4. Ryssland
Rätt bra lottning. Ryssland räcker inte till, Spanien är mästerskapssvaga men bör gå vidare, Grekland är sönderlästa och borde inte kunna skrälla en gång till.
Har Sverige bara med A. Svensson på bänken bör det räcka för avancemang.
FrölundaBorg- Sveriges enda hockeyarena
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Den enda gruppen somn varit bättre är grupp B, I de andra 2 hade vi haft svårt tror jag. Ryssland och Grekland är inga lag som kommer att skapa speciellt mycket av eget spel mot oss. Minimerar vi misstagen och spelar bra framåt så ska det gå vägen. Gäller att inte släppa in nåt skitmål mot de länderna då det blir svårt att ta sig förbi ett 10manna försvar, (spelar lite som kalmar, haha)
FrölundaBorg- Sveriges enda hockeyarena
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumproffs
Nog kan jag tycka att Italien borde vara toppseedat. Eftersom de "bara" kom 2:a i sin grupp, så kan det slå väldigt snett i en sån här lottning, därav "Dödens grupp" med Holland, Italien, Frankrike, Rumänien. Därför missar ett av de tre första lagen kvartsfinalen.
Marcus Berg måste till EM, likaså backen Concha.
Tänk er om EM var om en vecka med dessa formtoppade forwards:
Zlatan - "Världens" bästa forward nu? Leder italienska skytteligan.
Elmander - Öser in mål i Toulouse
Allbäck - Världens "näst" bästa inhoppare? Levererar alltid mål när han får chansen.
Berg - STORT utropstecken ute i Europa idag! Nästa världsspelare är född!
Källström - Gör bra ifrån sig i Lyon, och MÅL.
Larsson - Spel i Barcelona säger allt. Har sagt att han har gjort sitt, men man vet aldrig med Henke? Han har ångrat sig förr.
Marcus Berg måste till EM, likaså backen Concha.
Tänk er om EM var om en vecka med dessa formtoppade forwards:
Zlatan - "Världens" bästa forward nu? Leder italienska skytteligan.
Elmander - Öser in mål i Toulouse
Allbäck - Världens "näst" bästa inhoppare? Levererar alltid mål när han får chansen.
Berg - STORT utropstecken ute i Europa idag! Nästa världsspelare är född!
Källström - Gör bra ifrån sig i Lyon, och MÅL.
Larsson - Spel i Barcelona säger allt. Har sagt att han har gjort sitt, men man vet aldrig med Henke? Han har ångrat sig förr.