Fan vet om inte Primeau skulle kunna livnära sig på bokskrivande och hockeytittande i en nära framtid. "Det rätta virket" skulle kunna bli titeln på en bestseller. Riktigt kul läsning.
Ohoj seglarvänner!
600 unika besökare och närmare 1000 sidvisningar sedan starten för någon vecka sedan .
Jag bugar och bockar samt hoppas såklart ni fortsätter läsa bloggen, lovar försöka lägga någon post per dygn.
En nykter betraktning av det som händer, när Man inte VET hur det står till. När man VET Primeau blir man mer dyster. Bra blogg, stå på.
Trots allt Forca Lakers. Mitt råd blir, se till att Lakers har en EGEN Eldsjäl som driver Föreningen, en Grund att stå på, Vem av dagens påvar har Lakers/HC i sitt Hjärta: Evert/Janne.K/Tobbe/Korpe/Liljander/Gustavsson/
svar INGEN alla sticker med svansen mellan benen när det bränns.
Snälla Nedomansky, ta och byt din Avatar.
Jag får en ruskigt sur smak i munnen när jag ser Ditt jävla dravel och att du sen har mage att samtidigt ha Lakers logga som avatar...
Dåligt, och osmakligt!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Nedomansky lakers är en ung klubb och stora eldsjälar tar tid att bygga upp. du kräver för mycket utav en liten klubb. Det kommer med tiden och sluta klaga hela tiden säg något positivt någon gång med lakers. finns nog inget värre än någon som alltid klagar. de som sitter i ledningen nu gör det bra och nyförvärven har oftast blivit väldigt lyckade.
och att lakers lever farligt på vilket sätt ?.
Lakers har en mycket intressant trupp nu och får vi behålla de här spelarna så kan det bli något vädigt stort vi har en utav Allsvenskans yngsta trupp . det här räcker gott.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö