Elfsborg-Örebro = 0-2
Läggmatch?? Örebro behövde den här segern för att känna sig någorlunda säkra på nytt kontrakt. Det snackades om att Örebro ligger geografiskt bekvämt från Borås. Hade ändå inte Elfsborg europaspelsplaceringar att spela för? Tycker det är lite märkligt att Elfsborg på sin hemmaplan inte presterar bättre mot Örebro.
Fotbollsallsvenskan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Alltså Du menar med det inlägget att det var en läggmatch ,då har jag under min tid upplevt många läggmatcher.Örebro visade jävla anamma och det kommer man långt på ,dessutom ska Elfsborg spela en viktig match denna vecka ute i Europa som betyder mycket för dem.
Var har Du hört snacket om att det ligger geografiskt till?? ge mig en källa eftersom det snackas så mycket om det enl. dej!
Var har Du hört snacket om att det ligger geografiskt till?? ge mig en källa eftersom det snackas så mycket om det enl. dej!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Tycker du att det snackas så mycket om det om mig??
Jag har bara nämnt det en gång.
Jag själv hävdar inte att det är läggmatch. Kom ihåg att det var en fråga för både mig och allmänheten? På TV diskuterade de om detta, det geografiska läget. De sa att det hade varit en nackdel om Örebro skulle åka ur med tanke på det geografiska läget för Elfsborg, och att de säkert var medvetna om detta.
Örebro var absolut bra och kämpade, men Elfsborg ska väl normalt sätt vinna mot Örebro på hemmaplan.
Jag visste inte att Elfsborg har en annan viktigare match framför sig, men tack för upplysningen!

Jag själv hävdar inte att det är läggmatch. Kom ihåg att det var en fråga för både mig och allmänheten? På TV diskuterade de om detta, det geografiska läget. De sa att det hade varit en nackdel om Örebro skulle åka ur med tanke på det geografiska läget för Elfsborg, och att de säkert var medvetna om detta.
Örebro var absolut bra och kämpade, men Elfsborg ska väl normalt sätt vinna mot Örebro på hemmaplan.
Jag visste inte att Elfsborg har en annan viktigare match framför sig, men tack för upplysningen!
Last edited by Komodoödlan on 21 October 2007, 11:32, edited 1 time in total.