Jaha här sitter man och läser dagens Smp med en härlig kopp Kaffe som hamnar i fel strupe, TVÅ Helsidor om Lakers LYSANDE Tränar/Ledarkår, Jo Man tackar nu har Feddoblasky lurat hela Smp`s redaktion också
Jag har skrivit ett tag, eller svammlat som det dumhuvud jag är som greken serra brukar skriva, som sagt skrattar bäst som skrattar sist.
Nyktra bedömmar som inte blivit miljöskadade av den STORA Trumman får nog tillfälle att ompröva ETT och ANNAT
Upplysningsvis kan Jag tala om att som steg 2 utbildad av Svenska Hockeyförbundet, så innebär en dylik utbildning endast att man suttit och lyssnat/bläddrat i lite papper om hockeybasics, dessutom är ofta kursen ledd av någon med bristfälliga kunskaper själv och stora svårigheter att förmedla info.
Detta ger som resultat att en SVENSK Hockeytränare med upp till steg 3 utbildning ,kan ha samma kompetens som om en person köper en Hammare/spik och tumstock och därför påstår sig vara SNICKARE.
Då är det inte konstigt att det blir som det blir i Lakers
Själv tycker Jag att det är tragiskt att Lakers på dessa tio år lyckats med bedriften att låta sig luras av så många inkompetenta Tränare/Ledare som inte har annat för ögonen än sin egen eventuella utveckling.
Kolla gärna upp var De tar vägen EFTER Lakerstiden, är det UPPÅT eller NERÅT, och frågan blir VARFÖR DÅ?
På A-Lagssidan så tog Lindgren, Fagerwall och KEMPE ett steg UPPÅT, HUR står det till på J.sidan?
Om någon ser greken, GLÖM inte att hälsa från FEDDOBLASKY