göteborg måste vara tidernas sämsta div.1 lag.
Inte ens gislaved när de spelade i princip enbart med juniorer fick så mycket rövsmisk som götet.
snittar nästan 10 mål i baken / match
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
HV-Färjestad
1:a perioden..........
Inga duvungar där inte
13.44 2 min FBK 24. FRÖGREN, Jonas ROUGH
13.44 2 min HV71 97. LEDIN, Per ROUGH
13.44 2 min FBK 75. JOHANSSON, Mathias ROUGH
13.44 2 min HV71 47. WARD, Lance ROUGH
13.44 2 min FBK 27. KÅBERG, Emil ROUGH
13.44 2 min FBK 24. FRÖGREN, Jonas SLASH
13.44 2 min HV71 5. LUOMA, Mikko ROUGH
De som tror att det löser sig med att vi sparkar Boork har inte mycket under pannan ,Jag lider med att en gammal fin förening kan göra så.
Men mitt
Brynäshjärta tar ingen från mej förrän vi möts inbördes.
Nja det var Ejdes andra mål i Luleådressen, samma Ejde som är skurken till att mina hörlurar numera har en glappfuktion i sig (spassmatiska ryckningar i kroppen vid 5-4 målet)
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Ejde gjorde 5-4 målet!!! som Luleådiggare jag är så blev jag väldigt exalterad när man vänt ett 1-4 underläge till 5-4.
Lyssnade på Webb-radion i mina hörlurar vars sladd blev "kaputt" när jag reste mig i min glädje. klappkontakt är numera standard
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Ha ha ha.. Då förstår jag att det inte var några vanliga tics som förorsakade ditt haveri med hörlurar. För då hade du knappast kunna skylla på Ejdepalm
Verkar som dessa herrar har en dålig dag ganska ofta. Verkar som VIK har haft många dåliga dagar de senaste säsongerna. Min åsikt är att VIK är det mystiska laget i serien. Kanon trupp på pappret (ligger högt) men underpresterar ofta.
Jo, det kan man ju tycka, men trots det så är deras tabellplacering inte fy skam ändå. Några Lakers förluster här mot Björlöven, Rögle, Malmö, så kan de vara ikapp. 3-poängarna är så värdefulla!