Det är inga organiserade bussresor arrangerade av tokiga masar. Tror dock att det blir många Leksingar ändå.
Jag släpar iallafall med mig 9 vänner till västra stå varav 7 inte brukar vara i hallen.
3.482 blir det .Var på pressbyrån gallerian ,han har sålt mer till denna match än han har gjort till samtliga innan denna säsong.
Imorgon tapetseras väggarna i Lakerdome med hockeyälskare,för trångt blir det även med min publiksiffra.
Fredrik R wrote:Tokiga masars resa är inställd till Växjö så jag har väldigt svårt att se att det skulle komma 11 bussar.
De flesta som ställer sig i Leksandsklacken är nog Växjöbo samt folk som bor runt i kring i orterna här, som vanligt är det "Ingen från Leksand"
Nej det blir inga bussar. Däremot kommer 2 bilar från Leksand. Enligt Kanslit är bortasektionens biljetter slut. Tur att man redan har en.
serra wrote:Med tanke på att hallen bara tar 3700 så blir det lite svårt Teddy...
Det stämmer serra att hallen TOG 3700 efter ombyggnaden. Men sen byggde dom på fem rader till på västra stå om du minns det. Så vips så tog hallen 300 pers till. Allt enligt kansliet. Mitt tips ska jag nog ändå ändra till fullsatt.