Spelarbetyg forwards

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Von Rosen fick chansen i Alvesta i A-Laget redan två säsonger innan han gick till Lakers, placerades snabbt i 1:a linan och dominerade direkt.

Tänk om Han haft en obegåvad Tränare som gett honom sparsamt med istid i 4:e linan, för att visa rätt inställning.

Det krävs förmåga att se potential och ge den Chansen, I Von Rosens fall gäller detta som Playmaker, i Yngwe/Basses fall till en början en Brunkarroll.

Eftersom serra gillar Hockey men saknar kunnande om hur mycket politik/Självhävdande som styr i Hockeyklubbar tolkar därför ofta saker fel när spelare sägs vara lata och kaxiga. Läs mellan raderna när skäl anges, eller fortsätt betala dyrt för medelmåttor.
In Hinkum Veritas
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Fredrik Svensson, jag har sagt till dig att om du vill mig något så får du PMa mig..
Eller...kom fram till mig under någon match
Snart nära dig...en ny hall
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

serra wrote:Du kan läsa svenska va?
Jag syftar inte mitt inlägg på Rosén...utan GENERELLT att många junisar som kommer upp idag...(INTE BARA I LAKERS) tror att dom är färdiga världstjärnor.
Håller med Neddo ang Jerimas. Han bet ihop och jobbade sig in i laget igen. Hur kul tro du han tyckte det var att bila ner till Osby. Men han gav sig inte och nu är han ord.
Det är denna vilja jag menar många junisar inte har idag, utan dom ska ha mkt speltid från början!!

Hoppas du förstår nu...
Ge dig, lille Berra-Ernst! Det där var bara löjligt sagt .
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

serra wrote:Fredrik Svensson, jag har sagt till dig att om du vill mig något så får du PMa mig..
Eller...kom fram till mig under någon match

Så..
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Jag heter Anders Granath, lille lille Berra-Ernst.

På det andra svarar jag:

Sällan hostar hackspetten!
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Först o främst är det spelarens kvalité som avgör om han får spela eller ej. Därefter i vilken omgivning han placeras. Självklart spelar personligheten in, spelarens och tränarnas. Har spelaren svårt att inrätta sig i ledet eller tar kritiken fel (självömkan istället för jag-ska-jävla-visa-dom) så kan det va rökt eller om tränaren har tendenser till att visa sin makt istället för att skilja på sak och person. Ingen större jävla skillnad mot vilken arbetsplats som helst.
Att du Feddoblasky är fullkomligt dum i huvvet och lider av megalomani råder det inget tvivel om. Att du Feddoblasky förlorade DIN strid i VHL är också uppenbart och därför tar du ut din hämnd här. Du har givit BITTERHETEN ett ansikte.

Mvh Greken
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Du gör tappra försök serra att leka Grafolog, ett tips bara det krävs HANDskrivna texter för en bedömning av personlighet, Du har nu gissat många gånger om Min anledning att tycka som jag gör och Du missar ALLTID målet med råge eftersom Du inte begriper att skilja på sak och person som du så vackert skriver.

Min anledning är att jag TOKgillar uppkomlingen Lakers men önskar att Klubben undviker en massa skräp, har ingen strid med Lakers. Tycker däremot Dina chansningar passar bättre hos Timell i "Deal Or NO Deal"

När Jag anspelade på Bortskämda Hockeylirare så är den giltig för ALLA Hockeyklubbar i Sverige, inte specifikt Lakers om nu Din Grafologutbildning gav detta svar :wink:

GRISA MOT LEKSAND 8O
In Hinkum Veritas
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Serra har rätt här.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Tim Brithen säger, - Sebastian " Basse " Magnusson var Matchens GIGANT :ok:
In Hinkum Veritas
Post Reply