Nu får man väl skit för att man inte tycker att den är bra men va fan jag måste ju säga att jag tycker att den låter som en ramsa som vi drog när jag var typ nio år och stod bakom Växjö HC:s bås och hejade... kommer inte jag att dra igång iallafall.
Håller med om att LL, börjat sin vandring från Sveriges snällaste klack till Sveriges Pinsamaste klack. men att inferno skulle vara det ändå som är bra är väll att ta i.
Ett ex. på en annan bra sak är ju till ex. att hamburgarna är goda (lite dyra) haha.
king_vlh wrote:För vi är pinsammaste klacken, dom ända som är bra det är Inferno!!
observerar att du skriver "VI"...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
förstår inte vad som ska vara pinsamt? sålänge man gör det med hjärta för laget spealr det väl knappast nån roll vad som sjungs osv?
såg en kille som troligtvis var handikappad på något vis nu senast mot nyköping på västra stå som sjöng egna ramsor och hejade på så bra han orkade medans alla andra var tysta , han hittade på egna ramsor som kanske skulle räknas till dagisnivå i andras ögon men det märktes på långa vägar att han gjorde det med brinnande hjärta !! och det tycker jag är 100% ärlig support
kom igen med förslag nu oavsett vad det är ! man kan alltid få ut något i slutändan
haha så la du upp den sämsta versionen på den ramsan men iallafall det är så många lag som redan har den melodin så känns rätt tråkigt men det är en skön ramsa annars
When we are good they never remember When we are bad they never forget
bobba wrote:haha så la du upp den sämsta versionen på den ramsan men iallafall det är så många lag som redan har den melodin så känns rätt tråkigt men det är en skön ramsa annars