jag är medlem i eastfront och jag är även ett stort lakersfans och jag tycker de är onödigt att ni kastar massa skit på varandra. Sist jag var i ishallen så stod en del iklacken och skrek vi hatar ÖSTER och de har väll inte så mycket med ishockey att göra? Forza LAKERS&ÖSTER
Tyvärr är det så att EF kastar mer skit på oss än vad vi på dom.Men ska jag vara ärlig så skiter ja fulländat i öster. Jobbade ganska mycket med att skriva både på detta forum och på ef och försökte få till ett sammarbete på något vis.Som tack fick jag ett hotmeil som idiotförklarade både mig och lakers.Och mer där till. detta var skrivet från en österfantast. Sen dess har ja inte lagt ner en tanke på öster. Inte för att ja hoppas att de ramlar ur allsvenskan men ja skiter i hur det går för dem.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
huuu. det e tur att man har andra intressen än hockey, annars skulle sommaren bli olidlig,
eftersom jag tycker det är mer intressant att titta på målarfärg som torkar än att titta på fotboll så tänker jag missa alla östers matcher och vara glad för det,
ännu mera nu när deras sk supporterklubb gör bort sig med sådana utalande!!
finns bara ett lag på isen
Nilz wrote:huuu. det e tur att man har andra intressen än hockey, annars skulle sommaren bli olidlig, eftersom jag tycker det är mer intressant att titta på målarfärg som torkar än att titta på fotboll så tänker jag missa alla östers matcher och vara glad för det, ännu mera nu när deras sk supporterklubb gör bort sig med sådana utalande!! finns bara ett lag på isen