Zlatan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Han fick ju inte särskilt många bollar att jobba på. Igår var endast Elmander bra.Herr Oberst wrote:Zlatan...Europas hetaste anfallare blablabla!
Allbäck hade fixat skiten om han varit hel.
Ljungberg gjorde inte särskilt mycket heller
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumproffs
Elmander var godkänd, resten hade kunnat lira med Nordirländarna i klasslag som Burnley och Motherwell....
Last edited by Hatapopcornssupportrar on 29 March 2007, 13:19, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Innan gnällde ni när han inte var med.Nu var han med å inte blev det ju bra verkar det som.Nä lägg ner landslagsfotbollen å satsa på att enbart sälja spelare till utlandet.Pengarna kan gå till bibliotekbyggen å andra intresanta välgörenhetsmål i komunerna 

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jag har då inte gnällt för att han inte var med. Läs mina tidigare inlägg.
Igår var han väl som vanligt i landslaget, d.v.s. dålig.
Att han inte fick några bollar att jobba på kan ju bero på att han inte var spelbar, d.v.s. han rörde sig inte så värst mycket. (Lat?)
Enligt min åsikt är han en stor diva, det står jag för.
Att Elmander var bättre beror på att han orkade springa och göra sig spelbar, vilket resulterade i ett godkänt betyg.
Igår var han väl som vanligt i landslaget, d.v.s. dålig.
Att han inte fick några bollar att jobba på kan ju bero på att han inte var spelbar, d.v.s. han rörde sig inte så värst mycket. (Lat?)
Enligt min åsikt är han en stor diva, det står jag för.
Att Elmander var bättre beror på att han orkade springa och göra sig spelbar, vilket resulterade i ett godkänt betyg.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
- Re Animator
- Forumamatör
- Linkankopia
- Forumproffs
Jag förstår inte resonemanget där folk frågasätter varför Zlatan är med i landslaget när han inte presterar....Men herregud !!! Vad är det för sopgäng han får spela med då (Elmander undgår detta) ? Igår fanns inget anfallsspel över huvud taget tror jag tamej fasen. Ursäkta min ton, men detta tar priset...Skyll ALLT på Zlatan ? Aftonblaskan, Sexpressen och alla andra så kallade expert-tidningar verkar veta. Varför inte ta in dom i ledningen ?
Bah ! Jag orkar inte ens tänka klart.....
Zlatan förtjänar inte allt skit....
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
-
- Forumdemon
Zlatan HADE inte fått all skit om man inte på förväg från medias sida hade jämställt onsdagens match med Palmsöndagen...Linkankopia wrote:Jag förstår inte resonemanget där folk frågasätter varför Zlatan är med i landslaget när han inte presterar....Men herregud !!! Vad är det för sopgäng han får spela med då (Elmander undgår detta) ? Igår fanns inget anfallsspel över huvud taget tror jag tamej fasen. Ursäkta min ton, men detta tar priset...Skyll ALLT på Zlatan ? Aftonblaskan, Sexpressen och alla andra så kallade expert-tidningar verkar veta. Varför inte ta in dom i ledningen ?
Jesus var ju också poppis! En vecka ungefär...

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- Forumproffs
Sågas Zlatan i media??? Tycker snarare han hyllas ihjäl pinsamt mycket, det snackas om guldbollen, vilket skämt, han ligger 3a i skytteligan i ett lag som kör över ALLT, En sån som Toni öste in mål i Palermo 2 säsonger och nu öser han i mål i Fiorentina, DET är en målskytt, Zlatan petar in några baljor emellanåt men det är verkligen ingen förtjänt guldbollenvinnare!!
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
jag vet att du nte skulle tveka en sekund på att byta plats med ZlatanHatapopcornssupportrar wrote:Sågas Zlatan i media??? Tycker snarare han hyllas ihjäl pinsamt mycket, det snackas om guldbollen, vilket skämt, han ligger 3a i skytteligan i ett lag som kör över ALLT, En sån som Toni öste in mål i Palermo 2 säsonger och nu öser han i mål i Fiorentina, DET är en målskytt, Zlatan petar in några baljor emellanåt men det är verkligen ingen förtjänt guldbollenvinnare!!

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
När någon sticker ut i mängden så blir alla svenskar skrämda tror jag. Zlatan får så mycket uppmärksamhet både positivt och negativt , tror alla är avundsjuka på hur mycket tid som läggs ner på honom . Face it han är en världstjärna i europas hetaste klubb.#54 wrote:Finns det någon annan i svenska landslaget som har uppträtt som honom genom åren då?
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
Är du full eller ? Ljungberg va inte bra sist, det stämmer. Dock är Ljungberg mer eller mindre ALLTID bra ÄVEN i landslaget, Zlatan har varit fullständigt USEL sista 7-8 matcherna i landslaget, så frågan är ju om det är spelarna i Arsenal som enbart gör Ljungberg bra eller spelarna i Inter som gör Zlatan bra där.... Om du tänker logiskt borde även du komma fram till en slutsats, dessutom pratade vi om beteendet UTANFÖR planen också....
-
- Inaktiverad användare
Nu är Zlatan"ZON OF GOD" ScudettoVINNARE för 3:e Gången, Härligt
Med kunnig Tränare och medspelare utan TRÄben så blir saker både Roligare och effektivare
ps. vill citera Bosse"Mäster" Hansson i Hans kommentar över Fotbollsallsvenskan, - Allsvenskan är numer av så LÅG kavalitet att vilket Lag som helst kan Vinna Serien, vilket är unikt i FotbollsEuropas 1:a Ligor.

Med kunnig Tränare och medspelare utan TRÄben så blir saker både Roligare och effektivare

ps. vill citera Bosse"Mäster" Hansson i Hans kommentar över Fotbollsallsvenskan, - Allsvenskan är numer av så LÅG kavalitet att vilket Lag som helst kan Vinna Serien, vilket är unikt i FotbollsEuropas 1:a Ligor.
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det spelar riktigt stor roll om hur många mål han gör i italien , en anfallare som INTE gör mål överhuvudtaget är rätt så svårt att låta spela i ett landslag. Zlatan gör mål och många målpass och sista landskampen gjorde han dessutom en riktigt bra insats trots ett oavgjort resultat.