En ganska jämn match på isen blev jämn även på resultattavlan. För få spelare i Redhawks fick dra lasset och det räckte inte för seger mot det förmodade topplaget Växjö. En poäng blev det alltså i premiärmatchen.
En ganska jämn match på isen blev jämn även på resultattavlan. För få spelare i Redhawks fick dra lasset och det räckte inte för seger mot det förmodade topplaget Växjö. En poäng blev det alltså i premiärmatchen.
Vad baserar du detta på?
Det är skribentens ord från Mif:s onlinerapportering.
Herre Gud..jag är inte klar i skallen än..tror fan inte det är sant!! Lakejerna måste ha rivit ner murbruket från väggarna därnere efter att slutsignalen gick..
Det måste ha varit en underbar match att följa "live", och definitivt värt bensinpengarna.
Lasse -Maja vi är lika duktiga ,hade det resultater på Maluls tipstävling.Lovar nu att jag inte ska blanda in Taif i mina inlägg mer .
Underbart att vara på plats och se denna match
Ni som missade dagens match missade en j*vligt bra match måste jag säga. Lakejerna röjde på så gott vi kunde och vi vann läktarmatchen inget snack om saken. det lakers presterade idag vet jag inte om jag sett förr. Fyfan vad bra.
Alla som är tveksama till att komma på onsdag rekomenderar jag STARKT till att göra det.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö