En ny spelare har signat för Lakej Hockey och han kommer från Grekland och skall var mycket skridskostark framför allt utmed sargen enligt hans agent. Vi får hoppas att speakern och Lakers Lakejers Lakejer kommer att kunna uttala hans namn.
Välkommen & lycka till hälsar vi: Serafim "Serra" Papamichailidis
Dessutom ryktas det om ett tungt namn som gör trojkan från Weset komplett!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Har även hört att en tung forward i stil med Bjerdahl kommer komma, troligen näst nästa säsong dock för han inte kunde närvara så många gånger under nästa säsong..
För att inte skämta bort Lakej Hockeys framtid allt för mycket så kan jag härmed sprida ett rykte om att laget förhoppningsvis kommer förstärkas med två eller tre norrlänningar nästa säsong.
MEL wrote:En ny spelare har signat för Lakej Hockey och han kommer från Grekland och skall var mycket skridskostark framför allt utmed sargen enligt hans agent. Vi får hoppas att speakern och Lakers Lakejers Lakejer kommer att kunna uttala hans namn.
Välkommen & lycka till hälsar vi: Serafim "Serra" Papamichailidis
jag trodde att hans plats i lakers lakejers lakejer redan var klar
Anderzon wrote:Du har tydligen inte följt debatten här i forumet från början, men jag kan påminna dig om att Serras kusen var en fruktad lirare i Alvesta SK.
....vars motto var "en passad puck,är en förlorad puck"