Anderzon, jag vet inget alls, men jag tror att josen kommer sticka hur de än blir med jensen...han vill nog stå fler matcher. sen kan jag bara spekulera i att han är missnöjd med att bli 3:e målvakt i lakers helt plöstligt
egentligen är de ett angenämt problem för lakers, att ha för gott om bra målvakter...jag tror knappast att de har räknat mdde 3st. så pass bra målvakter. de hajjar säkert att de inte går då alla har ambitionen att spela så mycket som möjligt...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Angående Jensen så tror jag inte att vi kan vara så säkra på att han kommer vara kvar här nästa säsong. Han har klara kvaliteer och det är nog fler än en ES förening som har tittat på han. Sandberg kommer han att fortsätta i Linköping? Sperrle tror jag inte håller själv och då är väl Jensen ett mycket bra alternativ! Ahl slutar han? Liiv behöver uppbackning!
Nä tyvärr jag ser nog att vi kommer att förlora Jensen till ES. Men som grädde på moset så får vi drygt 300 000 för han så det blir en bra affär.
Missförstå inte mig nu för jag ÄLSKAR verkligen Jensen men han är nog för bra för att dela spaden med Burman, han vill fortsätta att utvecklas.
Jag ser gärna att Jensen stannar... men i annat fall är Åkerström mycket välkommen till Lakers. Enligt hans målvaktstränare är tydligen Lakers ett av alternativen.
eftersom Jensen bara har kontrakt säsongen ut kan väl ändå inte lakers få nåra pengar för honom?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
klart f-n vi vill ha Jensen i Lakers...
att varva Honom och Burman vore ju Guld värt!!!
buck wrote:klart f-n vi vill ha Jensen i Lakers...
att varva Honom och Burman vore ju Guld värt!!!
Jag kör en "Lakej" på detta (alla är positiva).
Jag skulle gärna se lite handbolls-stuk i coachningen av mv. Kanske inte det är så klokt att varva under matchen (men vem vet?), men en strävan att båda två ska stå på tronen som nr 1. Dock med olika kvaliteter (vilket J&B har) som kompletterar varandra. Lite åt detta hållet har Lindgren dragit, men jag vill ha det mer uttalat och planenligt.
SA here we comes!!!