Östers vänsterkant är ju ett skämt, med Tyler o Svensson. Bättre på den kanten o öster hade haft ett toppen lag för div1 spel. Sen är det ju ljusår mellan en viss Lucic o Bild. Slöare o långsammare mittback än Fredrik får man leta länge efter. Sen gäller det att mister speed jamaicanen får till första toucharna på bollarna så de går åt rätt håll. Kul med Emin, men nästa år spelar han nog i AIK.
Why not, att de tog ut Freddy o inte Svensson i bytet i söndags är ju märkligt. Enda försvart är väl att det stod 1-1 när han bestämde bytet.
Lite kul att 3 av 4 anfallare är landslags forwards =)
serra wrote:Ta bort svensson och flytta ner Borg på vänster kanten...och in med jamacia boy nr 2 på topp..
Fan du verkar ju kunnig, kan t o m namnen på spelarna.....
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Jag tror att Öster floppar rejält i år och stannar minst ett år till i superettan. Inte för att jag bryr mig direkt men det ser ut så nu om de inte börjar vinna lite.
Nummer ett är väl närmast att man med pondus gör upp med Zavadil och hans agent, här handlar det om hårdhandskar, med skadestånd och ett fråntagande av hans agents status, klipp dom båda jäms med fotknölarna till att börja med, de är totalt körda båda två.
Nu verkar det som att han ska diskutera skilsmässa med frugan men det är väl inget skäl att sticka till Tjeckien utan att tala om det för ledningen. Trots det goda ölet troligen väldens bästa. Om inte Öster säger hej då bör det bli ett rejält löneavdrag i alla fall.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Igår var Öster riktigt bra, inför den skräckinjagande publiksiffran 332 (betalande). Nouri är en grym tillgång för Öster, och även Erik Tengroth gjorde bra ifrån sig på högeryttern. Men stjärnan var Mr. Jamaica, som ihop med Freddy Borg skapade mycket oreda i Örebros försvar.
Kul att de vann matchen, framgång föder framgång.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
anar man ett visst mönster?
Var det inte likadant i fjol att de torskade viktiga seriematcher, men vann de ohyggligt oinressanta cupmatcherna?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Kollade inte själv på matchen igår men om Öster vann med 3-1 mot Örebro så måste de ha spelat bra. Kanske kan det här bli en liten vädning ?.
återstår att se , jag tror fortfarande på topp5.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jobbar ju med en viss lagkapten, så hur mycket jag än vill så slipper jag inte skiten!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.