Mano wrote:
Peter Andersson, Tingsry
Tomas Lundström, Tingsryd
Olof Einarsson, Tingsryd
Vassegoda. Bara att komma och hämta upp om ni behöver dem...
Risk att vi förstör dem då ,precis som vi gjorde med Arvidsson .
En match i Lakerströjan och sen var han förstörd av Lakers.
, enl skrivare på taif:s forum
Inte utan det finns humor i kulturen.
Jo men Alfax. Du tyckte ju alliansen skulle ta över för att de inte myglade... 16 millar...
Vad det gäler Arvidsson så vet jag inte vad, vem eller vilket som förstört han. Men vi kan all vara enig o att han tappat allt han kunde på en isbana innan
Brad Defauw tillsammans med Mikko Niinikoski spelar i Nordsjælland, Danmark
Jonathan Persson är klar för Almtuna.
Miettinen - Karlskrona http://www.khk.se/
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Kan inte klaga på vårt anfall nu...våra nya lirare Miettinen, Brasar och Arvidsson hör väl knappast hemma i div 2...(även om Arvidsson tycks ha stannat upp...?)
Med tanke på att vi förlorade EN match i serien förra säsongen...och nu förstärker med dessa...vore det väl F-N om vi ska floppa i play off en gång till...
Man hoppas ju att vi ska kunna utvecklas som Lakers....hittills finns ju många paralleller efter konkurserna...
Absolut, spelare som Miettinen, Brasar och Arvidsson ska defenitivt kunna ha lekstuga i tvåan. Ser bra ut för Karlskrona, vore skoj om ni tar er upp kommande säsong. Sen tar ni etta av bara farten så ses vi i allsvenskan om ett par säsonger!
Kan inte klaga på vårt anfall nu...våra nya lirare Miettinen, Brasar och Arvidsson hör väl knappast hemma i div 2...(även om Arvidsson tycks ha stannat upp...?)
Med tanke på att vi förlorade EN match i serien förra säsongen...och nu förstärker med dessa...vore det väl F-N om vi ska floppa i play off en gång till...
Brasar och Arvidsson spelade väl i KHK redan förra säsongen ? Kan väl knappast förstärka eran trupp då. Att Miettinen ersätter Jimmy Svensson är väl en försvagning på den positionen. Att gå upp på beställning är inte helt självklart
Offensiven i KHK är det nog inget fel på, det man föll på mot i PO Grästorp var uselt backspel. Vet inte om man värvat bättre backar till denna säsongen, det bör Kallekrona ha gjort.
Stefan #14 Nilsson och Ted Christensen finner jag ej på listan och vill ha för mig att vi hade en Jonas Gabrielsson (Back, tidigare i Taif) någon gång runt 99/00, 00/01 01/02, men spelar ej idag....
Stefan "PittBull" Nilsson spelar mjukhockey för MightyDicks i korpen, Ted Christensen & Andreas Carlsson spelar för Polisen alla i Elitserien(finns 3 serier, Elit, Div 1 och Div 2)
Även Henrik "Strumpan" Strömbäck har synts till men då i Ahlsell.
Rätt kul att möta gamla Lakers profiler i korpenmatcher.
Det värsta är att dom borde alla spela för LL!! Mgrfhhskttt, känner att jag blir lite som en TAIF:are nu . Säg till nästa gång ni ska möta gamla VLH-spelare i korpen. Då kommer jag upp och kastar flaskor och burkar på dom!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det