Andra lags Silly Season
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
- Linkankopia
- Forumproffs
Man såg förr att så länge Mats Hallin var kvar i SSK's ledning så ville inte Per Hallin spela i SSK. Nu är Pappa Hallin borta sedan ett år tillbaks och se vem som är hemma igen? Per Hallin såklart....
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
Humor? Jag måste säga att jag INTE är det minsta förvånad över påhoppen som haglar från skribenter på AIA's forum gentemot spelare-/tränare som lämnar föreningen. Är Rögle Bandyklubb en helig klubb som man måste representera livet ut? Det hatas, pissas, förnedras och hotas på Danskforumet. Fruktansvärt pinsam läsning - någon gräns måste det ju finnas. Jag hade skämts å det grövsta om min supporterklubb hade betett sig så. Hockeysverige skrattar åt Danskarna, dess supporters och deras elitseriedrömmar. Media gottar sig, och det är ju inte första gången som supporterklubben AIA (Sveriges bästa supporterförening?) utmärker sig på ett minst sagt beklaglikt vis. Pek-Pinne Belix, übermastern på Danskarnas forum, låter hets och hatjakten pågå - bedrövligt! Varumäket Rögle Bandyklubb kanske inte är så attraktivt längre. Dekisvarning?
Växjö Lakers och Lakers Lakejer - tummen upp. En supporterklubb med positiv respekt i hockeysverige.
/T5!!
Växjö Lakers och Lakers Lakejer - tummen upp. En supporterklubb med positiv respekt i hockeysverige.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
LasseMaja, du ponerar och påstår via (pm) att jag är den mupp-hatande "Lakejer på turné" - tyvärr hockeykamrat, jag måste göra dig besviken. Jag står för vad jag skriver, och gör det på MITT forum. Jag välkomnar ip-kontroll - nemas problemas.
Min brevlåda är nu full, du behöver icke göra dig mer besvär att skicka fler inviter. Taif, vilka är det? Jo, det är Växjö Lakers farmarlag. Resonabelt hockeysnack välkomnar jag dock. Bring it on.
/T5!!
Min brevlåda är nu full, du behöver icke göra dig mer besvär att skicka fler inviter. Taif, vilka är det? Jo, det är Växjö Lakers farmarlag. Resonabelt hockeysnack välkomnar jag dock. Bring it on.
/T5!!
c70t5 skrev:Pek-Pinne Belix, übermastern på Danskarnas forum, låter hets och hatjakten pågå - bedrövligt!
/T5!!
Hur vårt forum sköts är knappast något du har med att göra.
Hur jag sköter mig har du absolut inte med att göra.
Snacka om att kasta sten i glashus du hatar allt som har med AIA och Rögle att göra och kan knappt skriva ett inlägg utan att klargöra det.
Volvon, kom för tusan inte och påstå att jag fyller din låda med en massa mail!!! Jag har väl skickat 4-5 mail till dig där jag frågade om vi skulle ta en fika ihop för att jag ville se vad du var för en gök. Men du orkar ju tyvärr inte svara och det tar jag som att du väljer att förbli anonym. Du vågar ju inte alls stå för vad du skriver.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Sköna_Gröna skrev:Så vem är du mystiska volvo ?
Det min ärade hockeykamrat är för mig att veta och för dig att ta reda på. Ledtråden är att jag är mannen, myten, legenden i staden där Kronobergs stolthet huserar. Nu petar jag i turbon och drar vidare. Nej tack, ingen fika, men hälsa din frände Lassie om du träffar henne. Trevlig helg, lycka till...
/T5!!
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Stor eloge för att den vilsne volvo skribenten står för vad han skriver bakom sitt anonyma nick. Vågat - det är ju få andra som gör det....
Kan det vara så att ditt djupa och sorgsna hat mot AIA och Rögle egentligen är ett uttryck för en önskan att faktiskt vara en supporter av den danska träskutan? Kan det vara därifrån denna djupa avundsjuka kommer ifrån? Helt klart är det något och kanske en dag får vi reda på vem denna sorgsna varelse är och vad hans intentioner faktiskt är.
Kan det vara så att ditt djupa och sorgsna hat mot AIA och Rögle egentligen är ett uttryck för en önskan att faktiskt vara en supporter av den danska träskutan? Kan det vara därifrån denna djupa avundsjuka kommer ifrån? Helt klart är det något och kanske en dag får vi reda på vem denna sorgsna varelse är och vad hans intentioner faktiskt är.
Att det är sån trafik mellan Rögle och MIF är ju anmärkningsvärt, jag kan förstå att Rögles fans reagerar.... Sen är det ju kul att Växjös fans gnäller på Rögles, utan att vilja göra detta till något personligt (eller mot Växjös eller Rögles lag) påhopp så är det utan tvekan de två mest färgade forumen och fansen... Växjös fans är nog faktiskt värst, det är därför erat forum är roilgt att hänga på...
Primeau skrev:Jordens mest överskattade spelare enligt mej
Weinhandel överskattad?? Jo, men visst vem var det som vann målligan undet lockoutsäsongen !!
För säkerhet skull ta en titt på hans CV:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=236
med tanke på att weinis är nästan halvtblind så tycker jag han kommit enormt långt, har han inte 10% syn på ena ögat efter ett anfall i nått J-vm av någon idiottjeck? Synd för jag tror han hade kommit längre med bättre syn.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Lobo skrev:med tanke på att weinis är nästan halvtblind så tycker jag han kommit enormt långt, har han inte 10% syn på ena ögat efter ett anfall i nått J-vm av någon idiottjeck? Synd för jag tror han hade kommit längre med bättre syn.
Jupp det stämmer..Tänk er själva att spela hockey med bara ett öga !!!
Niklas Bröms är klar för NH!
[url=http://nhsupport.egetforum.se/index.php][img]http://nhsupport.egetforum.se/images/nhsupport/files/sidhuvud.JPG[/img][/url]
Björklöven slår på stort - storvärvningar på gång?
Björklöven, med finansmannen Leif Danielsson i spetsen, har på allvar försökt värva Per Ledin och Mikael Renberg. Ekonomiska resurser verkar det ju finnas. Undra vilka supervärvningar dom presenterar nu i veckan...
/T5!!
Björklöven, med finansmannen Leif Danielsson i spetsen, har på allvar försökt värva Per Ledin och Mikael Renberg. Ekonomiska resurser verkar det ju finnas. Undra vilka supervärvningar dom presenterar nu i veckan...
/T5!!
200k i månaden kan man få en riktigt bra spelare för, eller årets närst värsta flopp (mif lyckas nog floppvärva värst iår igen).
sen har väll löven samma problem som luleå, de flesta svenska topspelare gillar inte snö,mygg och skotrar utan föredrar sydligare bredder.
sen har väll löven samma problem som luleå, de flesta svenska topspelare gillar inte snö,mygg och skotrar utan föredrar sydligare bredder.
- In hoc signo vinces -
Lobo skrev:200k i månaden kan man få en riktigt bra spelare för, eller årets närst värsta flopp (mif lyckas nog floppvärva värst iår igen).
Närå, det är snarare hålor dom vill undvika. (Även om mora lyckats ändå...)
Och vi torde ha samma chanser som Modo, Timrå, Skelet och Karlstad och man ska gå på klimatet...