Tror inte det är Per Helmersson. Efter Evertssons kommentar till SMP om Helmersson häromdagen så lät det inte som om det på nåt sätt var nån förhandling påbörjad.
Tror ni inte det är en elitserieback nu när SM är klart och man kan gå ut med sånt utan att paja slutspelet ?
/W
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Eliteserierutin hade Daniel Ström och Patrik Bäärnhielm också, och jag tycker att dom var nästintill bedrövliga att skåda på isen i allsvenskan. Hoppas nu för hockeygudarnas skull att det blir en back som kan sin sak. En välscoutad back.
/T5!!
Last edited by C70T5 on 20 April 2007, 17:07, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Christoffer From-Björk från Almtuna,drömvärvning!Har testat på spel med DIF i elitserien redan och är född 1987.Anmärkningsvärt är hans +9 i plusminusstatistiken för Almtuna,resten av laget ligger nämligen på minus:) En back som kan producera,5+9 på 40 matcher
Kamrater, det handlar om att få mest hockey-/krona. En scoutning värd namnet betyder så in i helvetes mycket. Det är inte alltid som Money Talks. Paukkanen är ett exempel på hur det INTE får gå till, vilket Evertsson också har sagt. Man lär av sina misstag, en gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket. Evertsson har flytet just nu. Efter att just nu ha stämt av med en av mina källor så ser defensiven bra ut. En back återstår och finge Växjö Lakers hit ett Kanadensiskt granitblock alá Honkanen så ser det förbannat bra ut. Christoffer Persson kom hit från Frölunda J20 - idag är han en av Växjö Lakers mest framstående backar. Scoutning återigen - oerhört viktigt!
Dock så måste vi vara så ärliga att vi inser att offensiven i detta nu är försvagad å det grövsta. Två-/tre topp-forwardsplatser är det kvar. Det vill nog till att Evertsson kryddar dom lite extra om draget kring ishockeyn och förhoppningarna om Kvalserien skall vara bestående. Men hittills, på det stora hela, så ser det bra ut...
/T5!!
Hoppas verkligen inte att det är Per Helmersson Tittade på hans statestik o den är ju bedrövlig 88 matcher noll mål o en assist i skelefteå Nej tack ingen ny Daniel Ström
Tänk om Växjö Lakers kunde värva en P-O-L-I-S. En ny (alla kategorier) Honkanen - en spelare som får Kåberg att tugga blöja. Me like. Över hundra kilogram och nästan två meter fyllig låter iaf för mig skräckinjagande...
/T5!!
Last edited by C70T5 on 20 April 2007, 19:48, edited 1 time in total.
Om DS menar att en back från Team Canadas OS-trupp 2002 (Enligt A-sta) är aktuell för Lakers så skulle de i så fall vara någon av nedanstående:
Blake, Rob
Brewer, Eric
Foote, Adam
Jovanovski, Ed
MacInnis, Al
Niedermayer, Scott
Pronger, Chris
Tveksamt, hehehe....
Han säger heller inget om det är morgondagens tillkänna givande eller om det är en back eller forward. Funderar på andra kända överfall på Foppa. Kan bara komma på tacklingen från Peter Nordström, men han är ju Forward. Vilka av backarna ovan tacklade Foppa i så fall 2002?????
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Det finns andra ligor än Nhl och andra turneringar än vm/os där man kan "nita" foppa. Kan vara någon back som "sänkte" foppa under lockoutsäsongen vilket skulle vara troligare. Känns aningen orealistiskt att värva kanadensiska vm-backar..
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Precis, de e som du säger Lobo, Lockoutsäsongen. Men den ända tacklingen som golvade Foppa som jag kan komma ihåg är ju den som Peter Nordström satte in. Men han spelar ju i FBK även next season!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det