Patrik Carlsson åter till Frölunda! -> Tillbaka till VLH!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Baker spelade en del matcher i ECHL och kände till Saviano väl. Baker sa direkt att ni gjort ett klipp i honom.
Jag tyckte det var jävligt lustigt att ni värvade från samma liga några veckor efter vi. Jag tror aldrig att ni hade hittat Saviano utan att vi hade hittat Baker och Nistas.
Sen kan ni tjafsa hur mycket ni vill och dumförklara mig.
Jag tyckte det var jävligt lustigt att ni värvade från samma liga några veckor efter vi. Jag tror aldrig att ni hade hittat Saviano utan att vi hade hittat Baker och Nistas.
Sen kan ni tjafsa hur mycket ni vill och dumförklara mig.
nara fragor:
1.Vad har detta med P Carlsson att gora?
2.Skall vi alltsa tacka Troja for att Baker tyckte vi gjort en bra varvning?
3.Dom spelade i samma serie under en och samma sasong,du har ratt.Fast bara en match och inte mot varandra..
4.Betyder detta att vi maste fraga Jerry innan vi koper spelare?
1.Vad har detta med P Carlsson att gora?
2.Skall vi alltsa tacka Troja for att Baker tyckte vi gjort en bra varvning?
3.Dom spelade i samma serie under en och samma sasong,du har ratt.Fast bara en match och inte mot varandra..
4.Betyder detta att vi maste fraga Jerry innan vi koper spelare?
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Jag trodde att Taifare var det konstigaste folkslaget, men nu vet jag bättre.
Varför skulle vi överhuvudtaget bry oss om ni värvar baker, en nobody från nån 4:e-liga (eller nåt)
Vi värvar betydligt bättre spelare och det är inte trojas förtjänst som du verkar tro.
Jisses vilken röra!
Åter till Patrik Carlsson tack.
Varför skulle vi överhuvudtaget bry oss om ni värvar baker, en nobody från nån 4:e-liga (eller nåt)
Vi värvar betydligt bättre spelare och det är inte trojas förtjänst som du verkar tro.
Jisses vilken röra!
Åter till Patrik Carlsson tack.
ha ha ha ha ha!!
fan, den var rolig...vi ska tacka troja för att dom värvade från en liga så Evertsson fick upp ögonen för just den ligan??
Han hade nog inte en aning om att det fanns ligor under NHL där det fanns/finns bra spelare....
Vilken jävla tomte...
Ämnet...Welcome back Patrick!!
fan, den var rolig...vi ska tacka troja för att dom värvade från en liga så Evertsson fick upp ögonen för just den ligan??
Han hade nog inte en aning om att det fanns ligor under NHL där det fanns/finns bra spelare....
Vilken jävla tomte...
Ämnet...Welcome back Patrick!!
Last edited by serra on 20 April 2007, 14:03, edited 1 time in total.
Snart nära dig...en ny hall
tche wrote:Varför värvades Saviano till Lakers?
De flesta insatta vet att Saviano lirade i samma liga som Baker.
Troja värvade Baker o Nistas, Lakers tittade på en som gjorde ännu fler poäng och värvade. Inte svårt att göra "klipp" då, för inte fan hade ni hittat Saviano utan Baker. Baker höll lätt för allsvenskan, om ni värvade en från samma liga som gjorde ännu mer poäng så borde han hålla iaf hög allsvensk klass.
Mvh: Troja..
Jag är bara tvungen att citera innan det ev. ändras eller raderas! Detta är ett klassiskt inlägg i debatten "Evertsson - en sopa som skall lägga ner Lakers"
Och helt ot, förlåt.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Ni är ju så jävla trångsynta.
Det är väl klart Bakervärvningen hade nåt att göra med Savianovärvningen. Det är väl klart att Evertsson fick upp ögonen på ECHL efter att Baker värvats!
Vad är det som är så jävla fel med det? Är det för att det är Troja, eller för att det inte KAN vara så.
Det enda jag försökte säga var till Rögleiten som skrev att ingen visste om Saviano skulle producera. Om Troja värvade en sådan lirare och Lakers tog en spelare med ännu högre klass så klart man visste att han skulle producera.
Det är väl klart Bakervärvningen hade nåt att göra med Savianovärvningen. Det är väl klart att Evertsson fick upp ögonen på ECHL efter att Baker värvats!
Vad är det som är så jävla fel med det? Är det för att det är Troja, eller för att det inte KAN vara så.
Det enda jag försökte säga var till Rögleiten som skrev att ingen visste om Saviano skulle producera. Om Troja värvade en sådan lirare och Lakers tog en spelare med ännu högre klass så klart man visste att han skulle producera.
tche wrote:Ni är ju så jävla trångsynta.
klart att vi kan ha blivit inspirerade av Bakers intag till troja.och ja det fanns hog potential i saviano.
ja haller med dig!!
men jag vet inte om du bara konstaterade fakta eller ville fa oss att erkanna att troja ar var favoritklubb?
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Jo men det kan ju vara så att Lakers haft ögonen på vissa spelare under en tid... lär ju inte varit så att Troja värvade Baker och sedan panikvärvade Lakers Saviano för att följa efter i Trojas fotspår...
Har man lite hockeykunskap (vilket jag är alldeles säker på att Evertsson gör) så lär man ju kollat i en serie som ECHL när man letar efter transatlanter...
Har man lite hockeykunskap (vilket jag är alldeles säker på att Evertsson gör) så lär man ju kollat i en serie som ECHL när man letar efter transatlanter...
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Jag tror faktiskt inte att många tittar i de lite mindre ligorna i Amerikat.
Baker sa att blir man inte draftad så är det hur svårt som helst att ta sig uppåt i ligorna. Jag tror det är lätt att hitta guldkorn i de mindra ligorna, men inte många som gör det.
Mitt syfte egentligen var att visa Rögleiten att man visste att Saviano skulle producera och att det var anledningen till att han värvades.
Baker sa att blir man inte draftad så är det hur svårt som helst att ta sig uppåt i ligorna. Jag tror det är lätt att hitta guldkorn i de mindra ligorna, men inte många som gör det.
Mitt syfte egentligen var att visa Rögleiten att man visste att Saviano skulle producera och att det var anledningen till att han värvades.
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
Välkommen ...
Välkommen Carlsson du kommer nog bli ett bra tillskott ...
/W
/W
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!