Konsert!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
stefan yngwe
Forumamatör

Konsert!

Post by stefan yngwe »

Ser att erics konsertbesök är på tapeten igen, kan klargöra en del saker i den frågan och det har nog inte så mycket med ovilja att träna att göra som det har med prestige från vissa håll att göra. Eric och hans bror fick varsin biljett till Sweden rock ( som för övrigt var jävligt bra!) av mig i julklapp. Det var mao bestämt sedan länge att dom skulle åka på detta evenemang, Eric frågar tränarna ( även jag ringde)om han får ledigt från EN träning?... han får ett nej till svar med motiveringen att han var för dåligt tränad och att han varit i väg en vecka på skidresa, skidresan gjorde han strax efter säsong då det inte var någon organiserad träning och vad det anbelangar träningen så är det här det finns brister i kultur när inte tränare på A o J-sidan för en dialog med varandra. Eric hade på de sista 365 dagarna till att han blev nekad ledighet haft ca 420 träningspass (vissa veckor vintertid hade han 15 pass plus matcher) 90 matcher med J-18 o J-20 varit med A-laget 20 matcher!!....var det för mycket begärt att få ledigt ETT pass!?... hur många i föreningen hade denna mängden i kroppen?...hade känslan, kunskapen och dialogen funnits om Erics träningsmängd hade också kulturen funnits eller vice versa.
Ang flytten till Troja har det aldrig varit tal om att spela i A-laget utan det var enbart för att få tillbaka glädjen till hockeyn och träna och spela j-hockey på en högre nivå som gjorde att han flyttade dit.

Stefan Yngwe
Primeau
c/o LL´s Forum

Re: Konsert!

Post by Primeau »

stefan yngwe wrote:Ser att erics konsertbesök är på tapeten igen
Vart står det i senaste trådarna? Jag hittar inget men kan mycket väl ha missat det.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Dessvärre var det precis så ILLA som jag befarat, detta är nu bekräftat av Stefan Yngwe, SKÄMS TA MIG FAN LAKERS :twisted: , detta agerande anstår INTE en seriös Förening samt Så kallade LEDARE, OM denna attityd inte ändras kommer det att kosta duktigt för en Förening som Lakers som saknar SÅ MYCKET Kompetens på allt för många plan, STOR FETE SKÄRPNING.

Lycka Till Eric!, Visa Grabbarna Grus som bär ansvaret att Deras Medelmåttighet som Spelare lyser igenom som Ledare, Upp med hakan och kör hårt, Lakers TRO-JA DE :oops:
In Hinkum Veritas
puff
Forumdemon

Post by puff »

skicka brev till sig själv är billigt. Det behövs inget frimärke.
Sköna_Gröna
Forumamatör

Post by Sköna_Gröna »

Stefan Yngwe borde nog inte säga allt för mycket. Känner själv en kille som idag hatar Lakers mer än allt annat. Denna spelare var en talang utöver det vanliga och kunde blivit elitseriespelare men har slutat med hockey(kanske pga Lakers). I varje fall var det i slutet av fotbollsäsongen och det var i seriefinal. Killen jag pratar om skulle spela fotbollsmatchen men eftersom han hade blivit uppflyttad en åldersklass i hockeyn fick han strängt nej för att istället vara med på ett löppass. De sa till honom att han inte hade något där att göra om man valde att spela fotbollen. Att ha 2 idrotter som 13-åring tycker jag att man ska. Men det tyckte tydligen inte vissa andra.
Stolthet, hjärta, tradition
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

later sa galet alltihopa att jag har oerhort svart att tro att det ar sa svart eller vitt.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Ja jösses
Det blir bättre och bättre 8O
GS
Forumdemon

Post by GS »

SEr med intresse fram emot nästa fantastiska berättelse. Bättre måste väl någon kunna??
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Bara vänta tills galningen har hittat Å, Ä och Ö-tangenterna :wink:
Loseddos
Forumterrorist

Re: Konsert!

Post by Loseddos »

stefan yngwe wrote:så är det här det finns brister i kultur när inte tränare på A o J-sidan för en dialog med varandra.

hade känslan, kunskapen och dialogen funnits om Erics träningsmängd hade också kulturen funnits eller vice versa.
Vad har dålig kommunikation mellan tränarna med kultur att göra? Vad har historien överhuvudtaget med kultur att göra?

Låt detta vara överspelat! Att älta det här i all evighet leder då inte till nåt vettigt. Jag hoppas att Eric hittat rätt i sin hockey.
Goddamnit!!!
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Världen är full av Missförstådda talanger, Dessvärre även av Taskigt Ledarskap.

Kenny Jönsson och Jörgen Jönssons Pappa fick frågan varför just De bland alla i Ängelholm just då blev så bra?, svarade Han, - Det finns Jättemånga talanger i Sverige som kan bli bra , Mina Pojkar hade bara turen att få en RIKTIGT BRA tTRänare vid rätt tidpunkt.

Jag bryr Mig om Lakers, önskar att De sköter det senare så fixar Sig det andra automatiskt.
In Hinkum Veritas
Post Reply