Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Håller med Dolitle Hadelöv var ruggigt bra när han stog hos oss och det kändes overkligt att vi fick låna honom.
Karjalainens avslutning var inte helt fel den heller.
1 Hadelöv
2 Karjalainen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
ville koivula, ville koivula, 2 handskar hade koivula, och han tog och tog och han tog och tog och så gjorde han såhär Plocka puck ! plocka puck plocka puck !
ville koivula, ville koivula, 2 handskar hade koivula, och han tog och tog och han tog och tog och så gjorde han såhär Plocka puck ! plocka puck plocka puck !
ville koivula, ville koivula, stora handskar hade koivula, och han tog och tog och han SKÖT och SKÖT och så gjorde han såhär Plocka puck ! plocka puck plocka puck
Jag kan bara jämföra med Karjalainen och Hadelöv så jag valde den senare.....Herregud gott folk ! Hur går detta ihop ? Jag är ju SSK'are och sitter och röstar på era gamla målvakter....Jag ska genast gå härifrån !