kungen av taifland
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
kungen av taifland
jaa vad ska man säga, efter att varit nere 2 gånger och sett tingsryd på grund av längtan efter hockey i växjö kan man nog konstatera ett och annat,
har alltid tyckt att det snackats för mycket om nummer 27 fram och tillbaka men ni/jag som varit och tittat nu kan nog mycekt väl förstå varför denne man alltid tas upp.
det finns inget annat att säga än att han har en känsla för pucken som mycket mycket få har.
först när jag va nere mot huddinge tänkte jag äsch han hade väl bara en bra dag, men sen åkte jag ner mot borås också och då va han näst intill ännu bättre.
Jag snackar alltså om en 39årig gubbe som är bättre än på 5-6 år.
Så det jag tror är att de som snackar skit om honom av oss lakejer har nog förmodligen inte sett honom på mycket länge och det står jag för.
Så det jag ville ha sagt med detta inlägg det är ju bara att jag förstår att de från söder älskar honom för det va inte annat än att man va tvungen att smålé lite när man såg detta hockeygodis.
har alltid tyckt att det snackats för mycket om nummer 27 fram och tillbaka men ni/jag som varit och tittat nu kan nog mycekt väl förstå varför denne man alltid tas upp.
det finns inget annat att säga än att han har en känsla för pucken som mycket mycket få har.
först när jag va nere mot huddinge tänkte jag äsch han hade väl bara en bra dag, men sen åkte jag ner mot borås också och då va han näst intill ännu bättre.
Jag snackar alltså om en 39årig gubbe som är bättre än på 5-6 år.
Så det jag tror är att de som snackar skit om honom av oss lakejer har nog förmodligen inte sett honom på mycket länge och det står jag för.
Så det jag ville ha sagt med detta inlägg det är ju bara att jag förstår att de från söder älskar honom för det va inte annat än att man va tvungen att smålé lite när man såg detta hockeygodis.
vi är växjö lakers vi är röda gula blå, vi slutar aldrig hoppa för vi älskar romö så !
-
- c/o LL´s Forum
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
-
- Inaktiverad användare
Klart man inte kan annat än att älska en så begåvad hockeyspelare som Larry, för tio år sen var han ju överlägsen det mesta under elitserien. Men mycket av kritiken handlar väl om tveksamhet till om han kan prestera lika mycket nu, när han närmar sig de fyrtio.
Och även om han kliver fram och dominerar ett par matcher i kvalserien, så har han, om jag förstått rätt, fört en mycket mer anonym tillvaro de senaste åren.
Och även om han kliver fram och dominerar ett par matcher i kvalserien, så har han, om jag förstått rätt, fört en mycket mer anonym tillvaro de senaste åren.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Lakej20 din gamle taifare!
Tror vi här inne på detta forum är så dumma att vi inte begriper att du är taifare?
En normal lakej börjar inte med sitt första inlägg härinne med att hylla en taifspelare oavsett hur bra han är.
Jag har också varit där och tittat, så bra är han inte, men han håller för den nivån han spelar nu.
Hur kan du veta att han är bättre än på 5-6 år?
Är du månne född i Tingsryd?
Summa summarum, du är så grön man någonsin kan bli!!!!!!!!!!!!!
Tror vi här inne på detta forum är så dumma att vi inte begriper att du är taifare?
En normal lakej börjar inte med sitt första inlägg härinne med att hylla en taifspelare oavsett hur bra han är.
Jag har också varit där och tittat, så bra är han inte, men han håller för den nivån han spelar nu.
Hur kan du veta att han är bättre än på 5-6 år?
Är du månne född i Tingsryd?
Summa summarum, du är så grön man någonsin kan bli!!!!!!!!!!!!!
självklart skrivet av en grönvit men visst,pilut är en bra hockeyspelare.men det är väl knappast någon som säger att han inte är det?
om man vill kan man säga att alla lag har en bra spelare,det borde ju rimligen vara sant.
hoppas hoppas tajf går upp,epitetet köpelag borde antagligen flyttas över från MIF till TAIF för med detta lag kommer dom inte långt nästa säsong.
om nu inte Pilut själv kommer bära dom genom allsvenskan
om man vill kan man säga att alla lag har en bra spelare,det borde ju rimligen vara sant.
hoppas hoppas tajf går upp,epitetet köpelag borde antagligen flyttas över från MIF till TAIF för med detta lag kommer dom inte långt nästa säsong.
om nu inte Pilut själv kommer bära dom genom allsvenskan

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Kul att du nu har blivit Lakej "hockeybockey" ...
Så skrev du innan:
"Förstår inte er som kallar Taif för växjö lakers farmalag eller lakers södra etc. nu är ni katiga och snackar så mycket utan att tänka på hur läget va för ca 4-5 årsedan ? eller ni som säger det kanske inte visste vad växjö lakers va för någonting då utan har börjat engagera er nu när det börjat lukta sverigetoppen?"
Men som sagt, det är kul att du nu har ändrat dig och är Lakej.
Det är aldrig försent
Så skrev du innan:
"Förstår inte er som kallar Taif för växjö lakers farmalag eller lakers södra etc. nu är ni katiga och snackar så mycket utan att tänka på hur läget va för ca 4-5 årsedan ? eller ni som säger det kanske inte visste vad växjö lakers va för någonting då utan har börjat engagera er nu när det börjat lukta sverigetoppen?"
Men som sagt, det är kul att du nu har ändrat dig och är Lakej.
Det är aldrig försent

Snart nära dig...en ny hall
-
- Forumamatör
-
- Forumamatör
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Men vafan! Om det står Lakejen20 tänkte jag det va en lakej. Kollade inte inlägg den gjort osv. Men fan vad fett att du AlfLAX glädjer dig åt att en taifare blir glad för han tror att en lakej säger något positivt om Larry. Hur ska jag veta att det va en taifare? Du skulle ALDRIG kunna räkna ut det allafall. Men men hacka på mig, förväntar mig inget annat av en Växjö Latex supporter.alfax wrote:Fortsätt Du och glädj dej åt taifare som kallar sig lakejer.Sköna_Gröna wrote:Härligt ! , vad glad man blir. Första gången jag hörde något positivt från en lakej angående Pilut.
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Larry är en bra spelare det kan väl ändå ingen tveka på? Han har spelat många år i samma lag och det visar på hjärta för klubben och det är också imponerande. (Dra nu inte upp historien om svarta pengar igen!) Han har säkert fått rätt feta erbjudanden från andra klubbar genom åren.
Om man nu är tingsryds fan bara för att man tycker spelaren är bra är man då MODO/Colorado/Denver/Philadelphia fan om man tycker Peter Forsberg är en bra spelare?
Om man nu är tingsryds fan bara för att man tycker spelaren är bra är man då MODO/Colorado/Denver/Philadelphia fan om man tycker Peter Forsberg är en bra spelare?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
- johannes_24
- Forumentusiast
Angående Foppa: Det kan du ge dig på!!!Dragkampslakej wrote:Larry är en bra spelare det kan väl ändå ingen tveka på? Han har spelat många år i samma lag och det visar på hjärta för klubben och det är också imponerande. (Dra nu inte upp historien om svarta pengar igen!) Han har säkert fått rätt feta erbjudanden från andra klubbar genom åren.
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
-
- Inaktiverad användare
- Sköna_Gröna
- Forumamatör