Varanen wrote:Skulle inte förvåna mig. Jag förstår att du inte kan avslöja källan, men hur stor är trovärdigheten enligt dig?
Jag bryter mot forumets regler om att citera föregående inlägg eftersom det var mitt 4000:e. Hehe...jag kan knappt räkna så högt. Hoppas innerligt att "ynglingen" kritar på för minst ett år till och att det tar evigheter innan jag ha spammat forumet med ytterligare 4000 inlägg.
Fagervall kan väll köpa sina Ballerinor på konsum i lappträsk och låta våra vara kvar. De nya har 25 % mer geggamoja än de gamla som vi så gärna har kvar i vårt lag.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Tror inte Markusson skulle ta sig en flytt till Björklöven om nu fagervall vill ha honom.
Tror han trivs riktigt bra i växjö och även i klubben lakers , sen har han också Romö här som skriivt på kontrakt och de spelade tillsammans i oskarshamn också.
Allt tyder på att han skriver på men som sagt allt kan hända...
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Är det inte lite komiskt ni väntar på Markusson lika mycket som vi på Hallgren funderar på att Hallgren faktiskt axlat tomrummet rätt bra när vi vill ha honom kvar så mycket
Det är ett rykte jag väljer att inte lyssna på, skulle så ske att han blir er spelare blir jag mycket mycket ledsen för då har IK gjort en jättetabbe han betyder väldigt mycket för IK och Valdix dom två är ett riktigt bra radarpar, dom var ett taf tillsammans med Mauldin allsvenskans bästa kedja...Hade gärna sett den linen nästa säsong men iochmed att alla säger att mauldin har hemlängtan så tror jag ändå inte på det men drömma får man
Johannes: Snacka om enfärgad och noll koll, läst några inlägg du skrevit, bl.a om allsvenskans bästa femma där varken Kenny Jönsson eller Pär Arlbrandt var med, nu är Mauldin och Hallgren allsvenskans bästa kedja, jo visst,,, förmodligen, kom in i matchen killen
Ber om ursäkt för det vet vad dom killarna du nämner går för så jag ber om ursäkt jag var nog lite för färgad vid tidpunkten för dom skrivna inläggen..Men Mauldin har varigt väldigt viktig för IK i år han hjälpte oss och nu hjälper han Huddinge så men Per Ahlbrandt och Kenny Jönsson tillhör absolut as bästa spelare jag vet det
Och dom är absolut inte as bästa kedja men dom tillförde väldigt mycket till IK denna säsongen och kompleterade varandra väldigt bra samtidigt som jag vet att dom andra i Rögle är en division bättre så sorry återigen...