Tycker Rögle gjorde helt rätt som sparkade ut honom då det började ryktas om Malmö. Man kan inte ha en tränare i båset som ryktas flytta över till ett motståndarlag i samma serie, som dessutom är ärkerival..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Bobo stack för att han inte fick ostsmörgås med saltgurka...
dock hade han ju nära till de fluffiga gnuttarna... på deras ishalls ståplats!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det ska bli jefvligt intressant att se vilken Ironman det är som skall styra den Danska träskutan kommande säsong. Ett okänt, oprövat men dock (förhoppningsvis) hungrigt namn - eller ett etablerat namn som sätter Danmark på kartan och som kan locka gräddan av spelare till laget?
To be continued...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Svar nej. Det epitetet gick i graven samtidigt som ni återigen missade elitserien - oj, vad det måste svida fortfarande. Dock efter att ni återigen skämt ut er på match, och att flertalet på ert Danska forum försvarar det inträffade, så har jag Volvo, dedikerat er ett helt nytt namn. (Förövrigt, riktigt pinsamt agerat av er. Jag förstår att 'Hinke' skäms. Det hade jag med gjort. Var det små grodorna, kast med stor ölburk och hopp över sarg också?)
-De Hatande Grötkäftarna Från Landskapet Som Gud Glömde-
Shiitohmyfuckinggod, det riktigt susar till i klockspelet när man läser det. Poesi min vän, poesi.
/T5!!
Last edited by C70T5 on 23 March 2007, 18:53, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
c70t5 wrote:Svar nej. Det epitetet gick i graven samtidigt som ni återigen missade elitserien - oj, vad det måste svida fortfarande. Dock efter att ni återigen skämt ut er på match, och att flertalet på ert Danska forum försvarar det inträffade, så har jag Volvo, dedikerat er ett helt nytt namn. (Förövrigt, riktigt pinsamt agerat av er. Jag förstår att 'Hinke' skäms. Det hade jag med gjort. Var det små grodorna, kast med stor ölburk och hopp över sarg också?)
-De Hatande Grötkäftarna Från Landskapet Som Gud Glömde-
Shiitohmyfuckinggod, det riktigt susar till i klockspelet när man läser det. Poesi min vän, poesi.
/T5!!
Är det inte pinsamt att hata Rögle, som du har ingen som helst anknytning till, så mycket som du gör?
Vi tackar och buggar för det nya epitet, träskuta är det nu eller?
Men lilla rassliga volvo, hata får man inte göra hos er, det vet du väl?? Nu får du nog göra avbön och gå med i närmaste syjunta och sjunga we shal overcome 12 ggr snabbt innan du blir huligan som vi, som räcker finger åt ÄckelMIF
Japp styrelsen håller ingen högre klass tyvärr ! Hänger det på att vi ska lägga oss mot SKAIK får att stjälpa MIF hoppas jag verkligen vi gör det, blir vi sist då tar jag det med ett ENORMT leende !