Björklöven - Växjö Lakers Playoff1:3
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Björklöven - Växjö Lakers Playoff1:3
1-1 i matcher och imorgon avgörs det.
Sänds matchen på Sports igen eller ?
Sänds matchen på Sports igen eller ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- challe_berglund
- Forumproffs
-
- Inaktiverad användare
Sätt upp en bild på JÄTTEBEBISEN Fagerwall i Lakers Omklädningsrum innan Match så kan den omöjligt förloras.
Skrivs mycket om Majoren nu hit och dit både av Lakers och Lövenanhängare, det FANNS DE som försvarade mannen som gett ordet ANALYS ett ansikte här i Lakers också förra året, man undrar vad det var som var oklart för dessa?
FULL FART SOM VANLIGT, och klirr i Popcornkassan.
Skrivs mycket om Majoren nu hit och dit både av Lakers och Lövenanhängare, det FANNS DE som försvarade mannen som gett ordet ANALYS ett ansikte här i Lakers också förra året, man undrar vad det var som var oklart för dessa?
FULL FART SOM VANLIGT, och klirr i Popcornkassan.
In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
Heroisk insats i går av våra krigare. Tyvärr vann inte bästa laget men så är det ibland. Blixt och speakerns "grodor" gör förhoppningsvis våra spelare laddade till i kväll. Fagervall kommer säkert oxå ha något uttalande som tänder de våra.
Om Lakers vinner kvällens drabbning är det en otrolig prestation. Tyvärr luktar det "Skellefteå" om kvällens match. Den enda skillnaden är att dagens upplaga av Lakers är ett snäpp bättre. Om grabbarna ger allt o inte slutar åka skridsko så finns chansen. Löven gick hårt på vissa spelare i slutet o det borde sitta lite i benen.
Växjö Lakers är de bästa!
Om Lakers vinner kvällens drabbning är det en otrolig prestation. Tyvärr luktar det "Skellefteå" om kvällens match. Den enda skillnaden är att dagens upplaga av Lakers är ett snäpp bättre. Om grabbarna ger allt o inte slutar åka skridsko så finns chansen. Löven gick hårt på vissa spelare i slutet o det borde sitta lite i benen.
Växjö Lakers är de bästa!
Lakersfan_03 skrev:Någon som vet om det är 100% säkert att sports sänder matchen även idag ??
JA, IKVÄLL SKA STÄLLET GÅ I BITAR!!!
Fan, ville dö när jag vaknade idag...
Senast redigerad av 1 Putte#24, redigerad totalt 0 gånger.
-
- c/o LL´s Forum
jag måste bara påpeka en sak om gårdagens match och jag tror att alla håller med mig , fyfan vad spelarna kämpade . Så som de krigade så förtjänade de att vinna. Jag tror inte jag har sett lakers spela så bra på bortaplan förut. Jag kan lova en sak. Spelar vi lika bra som igår kommer vi vinna. Björklöven kan inte ha lika mycket tur 2 gånger.
Idag kör vi över dom.
Vi ses på sports.
Idag kör vi över dom.
Vi ses på sports.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Tur att matchen är idag annars hade man varit nervös flera dagar. Det enda man tänker på är ju matchen ikväll. Idag ska vi skicka björklöven till sommarlov idag vinner vi.
Idag avancerar vi till playoff2.
Idag avancerar vi till playoff2.
-
- c/o LL´s Forum
Jag vill att vi leder med minst 2 mål inför sista biten i 3e för att vara säker. Annars lär man vara nervös som fan och speciellt om vi skulle ligga under. Det känns som om vi är värda och att vi kommer gå vidare.
-
- c/o LL´s Forum
Min magkänsla säger att vi tar det ikväll. Tycker vi har många fler positiva saker att ta med oss från gårdagens match än vad Löven har.
Även om statistiken säger att det laget som förlorat första matchen, men vunnit den andra även vinner den tredje så känner jag på mig att vi kommer bryta den traditionen. Kommer säkert bli lika jämt ikväll, men jag känner mig helt övertygad om natt vi står som segrare när det väl är avgjort!
Även om statistiken säger att det laget som förlorat första matchen, men vunnit den andra även vinner den tredje så känner jag på mig att vi kommer bryta den traditionen. Kommer säkert bli lika jämt ikväll, men jag känner mig helt övertygad om natt vi står som segrare när det väl är avgjort!
- Ambassador
- Forumproffs
- Kontakt:
-
- c/o LL´s Forum