Du är inte ensam om att frukta dessa matcher Neddo!Kommer att bli stentufft å det gäller att ha marginalerna på sin sida.Uha vad nervöst det är alla redan.Taggad till max är man ju.....Fa vi ska bara ta dom
Kommer det 3500 pers på matchen tro?Vore fb kul.
Major Fagervall är i vanlig ordning förbannat stor i truten. Gå ut och lova guld och gröna skogar är hans melodi - för att sedan döva sitt dåliga samvete med straffrundor och annan skit.
Äntligen stundar det playoff, ska lakers köra över major fagervalls fallna löv en gång till?
Allting talar ju för det, så säg till att ta med en och annan så vi blir riktigt många som kan njuta av denna viktiga matchen imon och ge killarna det stöd dom behöver.
Allt under 3000 är pinsamt, själv gissar jag på runt 3300.
Har även sett att det kommer en och annan minibuss från Fagervall-land till matchen imorgon och dom ska minsann inte få en syl i vädret i lakerdome.....
snälla säg nån till mig vilken tid lakers har morgon uppvärmningen måste upp dit då. håller på att ta en massa bilder. har tagit ca 200 bilder både på träningar och matcher när jag är klar med allt så ska jag dela med mig med bilderna
Nu har man varit och köpt biljett till morgondagens match. Löven har fallit i Kronoberg och det dröjer innan dom växer ut igen .
Imorgon ska taket på dooomen lyfta
c70t5 wrote:Major Fagervall är i vanlig ordning förbannat stor i truten. Gå ut och lova guld och gröna skogar är hans melodi - för att sedan döva sitt dåliga samvete med straffrundor och annan skit.
det känns märkligt att vi slagit dom 3 av 3,låter ju nästan för bra att slå dom 5 av 5 eller 5 av 6 gånger!Men hoppas den mentala biten spelar in nu när det blir tight och tuff,övertid mm där kan det spela in att vi dragit det längre strået tidigare matcher mot dom.Sen att vi aldrig förlorat mot dom heller är ju inte helt fel att ha med sig oxå..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
c70t5 wrote:Major Fagervall är i vanlig ordning förbannat stor i truten. Gå ut och lova guld och gröna skogar är hans melodi - för att sedan döva sitt dåliga samvete med straffrundor och annan skit.
tomazzz wrote:snälla säg nån till mig vilken tid lakers har morgon uppvärmningen måste upp dit då. håller på att ta en massa bilder. har tagit ca 200 bilder både på träningar och matcher när jag är klar med allt så ska jag dela med mig med bilderna
Nu verkligen gäller det Lakerskamrater. Säsongen skall bli lååååååång. Jag är taggad som satan! Det är NU som Lakerskrigarna på isen skall kriga för märket på bröstet - och för oss supporters. Stolthet och heder - KRIGA! Att Majoren sedan står och spottar på isen i ena båset torde vara tändvätska nog för hela laget. Kissa Majoren i ögat!
(Johan 'bois' Andersson, se nu för fan till att tagga till utav bara helfvete - laget behöver dig i überform)
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]