Lakers - Huddinge

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Per Carlsson wrote:Morgan Johansson dömer matchen! :wallbang: :asshole: :321: :nope: :ajabaja: :ajaj:
Att Mr Morgan aldrig ger upp! :notOK: :ajaj:

Skitsamma lakers ska åka ifrån Huddinge och Morgan ska fa* inte hindra lakers i den här matchen också!

Full fart framåt, skit i Morgan!!! :evil:
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Finns det inget man kan göra? tvångsskriv Målgan i Växjö så är han förbjuden att blåsa i pipan i våran hall iaf.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Kommer troligtvis att bli en besvärlig match mot Huddinge, minns senaste mötet, Lakers Skall besegra ett Lag som Huddinge, just därför KAN det bli bekymmer, se upp för LINUS KLASEN.

Lakers är på många sätt ett föredöme som inte ger sig i kast med orealistiska målsättningar och värvningar, tycker att det Lag som satts på benen till denna säsongen är OK, och målsättningen 7:e plats rimlig.

De små stegens framgångsmodell är en sansad variant som känns genomtänkt. Finns klubbar som uppvisat ett större mått av Fiaskovärvningar och storhetsvansinne än Lakers och som lyckats betydligt sämre än Vi så här långt denna säsong både i Allsvenskan och ES.

Att Vi och Jag själv kan ha kritik mot Spelare/Tränare/Sportchefer hör till och bör finnas, Jag tycker att Laget har en placering som är rimlig men att prestationerna i ett antal Matcher varit IG med de Spelare Vi har, dessutom har en del värvningar inte lyckats, åtminstone inte så här långt.
Min största kritik är dock HUR Laget har satts ihop och Matchats inför och under Matcher, en viss orutin och oförmåga kan skönjas enligt Mig.

Att inte Klubbens Ekonomi äventyras för att tillfredställa Play-Off till varje pris är en styrka.

Att Bygga en stomme börjar med en Tränar och Ledarfråga, Duktigt folk på dessa platser ger resultat i trivsel och kvalitativ utveckling som gör att vissa Spelare stannar Länge och för gott och som även ger egna Talanger chansen TIDIGT, detta bildar en stomme med Klubbkänsla som sen spetsas utifrån år från år, se vad Larry Pilut betytt för TAIF sedan han kom dit, Jerry Andesson i Troja t.ex.

Vi får se vilken väg lakers går, Custemo är en, Yngvesson nästa, Markusson/Romö/CJ/Saviano, se till att han får ihop det med någon tjej från trakten så kan han gör en Pilut the Popcorn Way!

Full FART M....osv
In Hinkum Veritas
Stupet
Forumterrorist

Post by Stupet »

1 insläpt mål på 2 matcher mot Almtuna 1 och AIK 0 det är riktigt bra av
Karjalainen!!!!! Jag tippar 8-0 i matchen mot Huddinge och det är inte bara för att dom är sugna på att göra mål i och med 0:an mot Almtuna men det är bara 3 poäng som gäller annas får dom inte godkänt av mej iallafall???? VI SKA BARA TILL PLAY OFF
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

"men det är bara 3 poäng som gäller annas får dom inte godkänt av mej iallafall????"

Tja, hur ska vi veta om det är godkänt enligt dig när du inte ens själv vet det...?
Snart nära dig...en ny hall
KalleB
Forumdemon

Post by KalleB »

Hade det inte varit jävligt kul att dra en morgan ramsa av något slag innan matchen? För att hylla han på ett ironiskt sätt!
Inte någon hatramsa utan nåt trevligt, han kanske inte fattar det ironiska och dömmer till våran fördel (det var ironiskt), men restrerande i hallen skulle bara tycka det va kul tror jag. :lol:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Jag för min del tycker det är dags att sluta fokusera på domaren. :?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
KalleB
Forumdemon

Post by KalleB »

Piggelin wrote:Jag för min del tycker det är dags att sluta fokusera på domaren. :?
Ja, det tycker jag med, men det är i själva matchen. Om det genomförs innan matchen så är det ju bara en kul grej! Och hockey ska väl vara kul?
Det här med att vi BARA ska fokusera på egna laget får ju inte gå till överdrift, måste ju kunna ha lite pikningar och roliga ramsor också. :wink:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Snälla, inget mer domarsnack, ska vi byta trådens namn till Morgan Johansson istället eller? :? :|
Låt Morgan göra sitt så sköter laget sitt!!!

Snacka matchen i sig istället, det blir dessutom mycket roligare att läsa...
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Om man nu ska säga något om domaren, så måste väl våra spelare ha lärt sig hur Morgan fungerar på isen, det gäller att de försöker rätta sig efter hans pipa så gott det går, då ordnar det sig.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Medgångssupportern
Site Admin

Post by Medgångssupportern »

Som vanligt så samlas vi på Restaurang Tipshallen

Kolla in menyn på --> http://www.lakerslakejer.com/p1247/p124 ... article=71
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

FAN ÄR HAMBURGETALLRIKEN??????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by serra on 10 February 2007, 13:33, edited 1 time in total.
A-sta
Forumdemon

Post by A-sta »

Det duger väl med en bit gris till dig Serra! :oops:
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

A-sta wrote:Det duger väl med en bit gris till dig Serra! :oops:
Nä, skulle aldrig vilja äta någon av din familj..
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

serra wrote:FAN ÄR HAMBURGE
TALLRIKEN??????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur fan särskriver du egentligen greken??? Hoppade du av efter fyran eller?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Servo
Forumamatör

Post by Servo »

Charlamov wrote:
serra wrote:FAN ÄR HAMBURGE
TALLRIKEN??????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur fan särskriver du egentligen greken??? Hoppade du av efter fyran eller?

För mig ser det ut som helt vanlig växjödialekt.
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Ja det var väl att ta lite, visst smålänningar utelämnar ofta R i många ord men vi ser skildnad på stora och små bokstäver. :wink:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Man är lite smått sugen på hockey. Imorgon ska vi bara vinna matchen även om det går småtrögt ska vi göra vårat jobb från läktaren. Huddinge slog för övrigt Nybro med 3-2.
3 hemmamatcher kvar innan playoff om vi nu tar oss dit . nu vaknar vi lakejer på allvar sen får vi långt uppehåll.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
puff
Forumdemon

Post by puff »

Känns som det är lång tid sedan föregående match.
Idag tror jag inte att det finns någon risk för underskattning. alla vet vad som som gäller, 3 poäng och det får man inte om det inte är full satsning. Det gäller också att vi fans är laddade och inte har en njugg inställning. Vi måste också höras, så att spelarna tänds.
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Ja ni alla!Nu är det bara full fart framåt å håll tätt bakåt som gäller 8) Idag SKA vi bara ha tre points med oss...Hoppas spelarna är lika taggade som vi här hemma!Så sugen på hockey..........
Post Reply