PINSAMT AV RADIO KRONOBERG!!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
precis sen när blev per brolleus taifare? vad jag vet så bor han på trädgårdsgatan. Jag skrev rätta mig om jag har fel dolitle jag vet dock att jag har läst på er svenskafans sida att MINST två av era styrelseledarmöter kommer från vishan. Lite kul bara att alla storstadslakejer leds av va dom själva kallar bonnläppar
pm ej nödvändigt hade inte tänkt föra någon vidare debatt i ämnet

pm ej nödvändigt hade inte tänkt föra någon vidare debatt i ämnet
Kronoberg tillhör oss
-
- c/o LL´s Forum
- challe_berglund
- Forumproffs
Tillbaka till ämnet.
Tycker nog att ni får ge er alla LL:are. Låt radiogubben tycka va han vill. Svära får han också göra så länge det är OK med hans radiokanal och chef.
Anser dessutom att det bara är löjligt när LL:are reagerar så starkt som vissa gör så fort en supporter i klacken eller motståndarklacker klämmer ur sig en svordom, psykning eller litet påhopp. Det är väl inte frikyrkan man går till för att kolla på hockey?
//Challe
Tycker nog att ni får ge er alla LL:are. Låt radiogubben tycka va han vill. Svära får han också göra så länge det är OK med hans radiokanal och chef.
Anser dessutom att det bara är löjligt när LL:are reagerar så starkt som vissa gör så fort en supporter i klacken eller motståndarklacker klämmer ur sig en svordom, psykning eller litet påhopp. Det är väl inte frikyrkan man går till för att kolla på hockey?
//Challe
Åk skridskor luajävel!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Peje? Var det inte i uppe med Per Broleus som håller på Troja inte helt konstigt när man bor i Ljungby. Lyssnar ofta på programmet och både Tingsryd, Troja och Lakers får sig en känga då och då så därav är det ganska så löjligt att bry sig om han ger Lakers en ibland behövlig känga. Jag hörde när han kallade Stallions ett och annat!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Hade jag inte jobbat o hade det inte varit Lakers match, hade det var mycket troligt att jag sett på Taif- Troja. Det är alltid roligt att se att derby.
Var o såg några matcher förra året i Dackeladan (brrr vad kallt) o det är alltid kul att se gamla Lakersspelare som gör bra ifrån sig. Sen är det kul att stå på en tomma bortaplatsläktaren med en lakers halsduk.
Tyvärr inte hunnit med någon match ännu iår, men det känns om att det går så där för Taif iår, synd det.
Var o såg några matcher förra året i Dackeladan (brrr vad kallt) o det är alltid kul att se gamla Lakersspelare som gör bra ifrån sig. Sen är det kul att stå på en tomma bortaplatsläktaren med en lakers halsduk.
Tyvärr inte hunnit med någon match ännu iår, men det känns om att det går så där för Taif iår, synd det.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
jag måste säga att jag sett nåra taifmatcher,det var nog 1995 eller 1996.Det enda man tar med sig från dom var att när dom hade förlorat mot Tranås i Tranås hånade publiken alla som var ditresta,det var rejält jäkla skönt att Lakers fick slänga ner dom i division tusen eller var dom nu spelar!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!