Daniel Svensson Blogg [numera Daniel Enestubbe]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Daniel Svensson Blogg [numera Daniel Enestubbe]
Plus & Minusligan 2007 – del 1
Minusligan
1. Växjö Lakers – betala entré till Lustiga Huset. Testa Fritt Fall. Nej, vi talar inte om Gröna Lund, utan om ett hockeylag.
Minusligan
1. Växjö Lakers – betala entré till Lustiga Huset. Testa Fritt Fall. Nej, vi talar inte om Gröna Lund, utan om ett hockeylag.
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
STOR HUMOR. 
Det här med Humor det är allvarliga grejer det, Varför är de flesta Idrotsmän/Ledare så seriösa i intervjuer med media både i med/motgång?
Den enda Jag kan komma på som med ett smil eller skämt hanterar/de media i modern tid är ZLATAN.
Det var väldigt uppfriskande.
Önskar att Kempemo eller Någon spelare kunde säga göra något som man kunde garva åt och på detta vis lösa upp en del knutar.
Hockey är inte livsviktigt men när man väl spelar så skall det levereras, innan match däremot ska man inte sitta med en Gravöl i näven.
ZLATAN skratt och glädje samtidigt med djävulskt hög nivå och prestation, det kanske hänger ihop

Det här med Humor det är allvarliga grejer det, Varför är de flesta Idrotsmän/Ledare så seriösa i intervjuer med media både i med/motgång?
Den enda Jag kan komma på som med ett smil eller skämt hanterar/de media i modern tid är ZLATAN.
Det var väldigt uppfriskande.

Önskar att Kempemo eller Någon spelare kunde säga göra något som man kunde garva åt och på detta vis lösa upp en del knutar.
Hockey är inte livsviktigt men när man väl spelar så skall det levereras, innan match däremot ska man inte sitta med en Gravöl i näven.
ZLATAN skratt och glädje samtidigt med djävulskt hög nivå och prestation, det kanske hänger ihop

In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Verkar vara rätt turbulent på Trojas forum, kolla in Daniel Svenssons senaste blogg:
http://www.smp.se/section_blog/_191-270-0-0

http://www.smp.se/section_blog/_191-270-0-0

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- Forumamatör
Det finns (fanns) alla möjligheter att moderera i Trojas forum.
Det kräver dock en del jobb som troja uppenbarligen inte tyckte att de behövde.
Är faktiskt tveksam till att de öppnar ett forum på den officiella sidan igen.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Har sett att en Trojan har gjort ett nytt forum där man måste namnge sig själv precis som på Tingsryds forum men det har inte varit lika populärt bland trojanerna som hos Tigrarna.buck wrote:Det finns (fanns) alla möjligheter att moderera i Trojas forum.
Samma sak hände på ikoskarshamns forum. Istället för att moderara gick det över styr och forumet stängdes ner. Finns dock ett inofficiellt, tyvärr har inte speciellt många hittat dit(än).
[color=red]Accepterar motvilligt "Örnen" som avatar, vill ha "Pucken"[/color]
[size=184][url]http://www.ikoforum.se[/url][/size]
[size=184][url]http://www.ikoforum.se[/url][/size]
Tycker Trojas forum mer eller mindre varit urspårat sen säsongen 02-03.T48 wrote: Har inte behövts tidigare förrän ett antal mindre begåvade personer som tydligen håller på andra lag började härja runt på Trojas forum + en egen fåne som spårade ur totalt.
Har för mej att det stängts ner ett par gånger innan åxå, men jag KAN ha fel!

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Tror i och för sig inte att forumet varit stängt tidigare (även om det kanske borde varit det). Håller med dig om att det aldrig har rådit någon speciellt bra ordning på det.
Min förhoppning är en lösning likt Växjös variant, dvs att forumet ägs och drivs av supporterklubben.
Min förhoppning är en lösning likt Växjös variant, dvs att forumet ägs och drivs av supporterklubben.
Troja - laget i hjärtat
Finns redan ett, dock ej så många som vet om det ...carl wrote:Tror i och för sig inte att forumet varit stängt tidigare (även om det kanske borde varit det). Håller med dig om att det aldrig har rådit någon speciellt bra ordning på det.
www.troja-support.egetforum.se
så sant.Jag följer lakers lite på håll, närmare bestämt från Linköping då en av dom största talangerna LHC fått fram valt att gå dit (läs Erik Lindhagen). Jag kan ärligt säga att gnälligare journalism eller supportrar har jag aldrig varit med om! Ni öppnar serien starkt med 10 av 12 möjliga poäng, men så fort det bär lite emot så sågas laget vid knäskålarna! Det gapas om gamla spelare till höger och vänster! Växjö har kanske sitt starkaste lag någonsin i år! skärp er! montana
Oavsett hur det går mellan taif och troja så är det jäkligt skönt att veta att det lär väl inte komma mer än 1500 till växjö hc:s ishall nästa match efter ytterligare en förlust. Håller aldrig för poplag
Ljungbybo
Ovanstående önsketänkande från Camp Jerry hämtat ur dagens DS blogg

Ovanstående önsketänkande från Camp Jerry hämtat ur dagens DS blogg

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum