Nybban[Storsatsning/invasion/alla till Nybban]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Sedan hoppas jag att ni ser till att INTE äta innan ni åker så ni alla bli jättehungriga och köper en massa korv så Nybro får in välbehövlig kosing.
Välkomna till Nybro....det kanske blir lite läktarmatch i år när ni är så många som kommer...
Kan även upplysa er om att några hade kommit på iden att ha ett litet öltält intill ishallen men den inkompetenta styrelse som finns i Nybro tyckte inte att det var någon ide´ att lägga energi på sådant trams. För inte behövs det inkomster till Nybro Vikings inte.....idioter!!
Välkomna till Nybro....det kanske blir lite läktarmatch i år när ni är så många som kommer...

Kan även upplysa er om att några hade kommit på iden att ha ett litet öltält intill ishallen men den inkompetenta styrelse som finns i Nybro tyckte inte att det var någon ide´ att lägga energi på sådant trams. För inte behövs det inkomster till Nybro Vikings inte.....idioter!!

-
- c/o LL´s Forum
551 anmälda
Anmäl er nu!!!!!!! Fredag förmiddag spikar vi platserna och antal bussar säg till alla ni känner åk med Hockeybussen!!
Mejla hockeybussen@lakerslakejer.com
eller ring Busstelefonen 0704-067560
Anmäl er nu!!!!!!! Fredag förmiddag spikar vi platserna och antal bussar säg till alla ni känner åk med Hockeybussen!!
Mejla hockeybussen@lakerslakejer.com
eller ring Busstelefonen 0704-067560
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Imorgon ska vi ge spelarna det stöd de förtjänar och det ska fan smitta av sig och inkasseras en 3 poängare nu. Det är över med förlusterna nu ska vibörja spela hockey igen , bort vinner vi ju alltid.
Vicktoriahallen ska koka
Vicktoriahallen ska koka
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nej, den matchen vill man absolut inte missa..självplågare som man är
. Fast det är klart, vill man se bra hockey från Lakers sida är det helt klart borta som gäller just nu. Har ännu inte gått besviken från nån av bortamatcherna man bevittnat även om matchen i mögelholm kändes sur på flera sätt trots en pinne. Seriens två kanske sämsta hemmalag just nu drabbar samman, borde tala för oss. Ska repa mod nu inför morgondagen..

-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det får bli alvedon då ,någon pilsner blir det inte imorgon.
Halsduken får jag snurra framför munnen ,när Morgan blåser som värst
Halsduken får jag snurra framför munnen ,när Morgan blåser som värst

Last edited by alfax on 29 December 2006, 15:34, edited 1 time in total.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Det bästa vore om Vi 700-800 lakejer vore helt tysta( men hur ska det gå till
)för jag har en känsla av att Morgan är en sån domare som ska visa här bestämmer inte publiken utan är det JAG som ska synas och visa att jag är allsmäktig sedan får reglerna jag fått från förbundet säja vad de vill.
Hur ska man annars tyda ,var han än drar fram så är kritiken inte nådig .
Tror det är hans sista år i eliten för att döma matcher och inte en dag för sent att han försvinner.
Jag är en ganska tålmodig människa mot domare och är väl medveten om vilken svår uppgift de har , MEN det finns 2 domare som jag anser att DE inte tillhör att få döma och det är MORGAN JOHANSSON i hockey och JONAS ERIKSSON i fotboll.
Stenström anser jag inte ens vara domare.

Hur ska man annars tyda ,var han än drar fram så är kritiken inte nådig .
Tror det är hans sista år i eliten för att döma matcher och inte en dag för sent att han försvinner.
Jag är en ganska tålmodig människa mot domare och är väl medveten om vilken svår uppgift de har , MEN det finns 2 domare som jag anser att DE inte tillhör att få döma och det är MORGAN JOHANSSON i hockey och JONAS ERIKSSON i fotboll.
Stenström anser jag inte ens vara domare.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Fan Alfax, nu var jag tvungen att logga in bara för att säga:
Vilket j-a kul och klarsynt inlägg
Nä, snart dax att gå o nanna så man orkar vara på Zeldas vid 12-tiden om det är öppet då?
KROSSA NYBRO!
Vilket j-a kul och klarsynt inlägg

Visst har domarna mycket att säga till om men de ska höra från läktarn när de dömmer fel, det tycker jag tillhör! 1203 ögon ser bättre än 2.Stenström anser jag inte ens vara domare.
Nä, snart dax att gå o nanna så man orkar vara på Zeldas vid 12-tiden om det är öppet då?
KROSSA NYBRO!
Last edited by TheMiKe on 29 December 2006, 19:23, edited 1 time in total.
I morgon så lär det väl hattas omkring i kedjorna igen - ingen kontinuitet eller säkerhet för fem sketna ören och vi är inne på sista tredjedelen av serien. Jag skulle dock bli oerhört positvt överraskad om Tränarstaben nu putsar sina cojones, sväljer sin stolthet och hivar upp Rosén ihop med Mäster och Bois. I morgon så möter vi ju sistlaget i serien, då ska man väl kunna gambla? Dock så känns det ju inte så förbannat bra ur ekonomisk synvinkel att två av lagets bäst avlönade spelare nöter bänk - ingen bra ekvation. Möjligen för spelarna, men inte för laget. Göra så lite som möjligt och tjäna så mycket som möjligt? Vilket drömjobb det vore.
Jag tycker bara att det känns så förbannade konstigt att man ska behöva ha en olustkänsla i kroppen när Växjö Lakers möter lag som Nybro, Arboga, Huddinge, Hammarby - men tyvärr så är det så just nu. Måtte vi komma ur denna djupa djäfvulskklyfta fortare än kvickt.
Mindre trevligt är det att läsa hur Växjö Lakers blir hånat på diverse forum och bloggar. Köpelaget som säsong efter annan skrävlar på, men förblir ändå alltid ett mittenlag? En sportchef som värvar (fiasko)spelare till laget. Nästa Halmstad Hammers. Brrr...
Det får bara inte bli torsk i morgon. Jag personligen anser ju att prestigederbyt mot Nybro (med zebran Mogge-Mogadon dessutom vid trumpeten) är fan så mycket tuffare än fiaskomatchen på hemmais mot Arboga. Vilken spelplan skall återigen besvikna Coach Kempe använda i denna überviktiga måstematchen? Nu är det fan i mig upp till bevis för de ansvariga. Jag vill inte lyssna på en presskonferens till i morgon som påminner om de senaste, fy fan!
Ett tips i all välmening till Coach Kempe. Ta timeout när det börjar att vidbrännas. Man får göra det när man vill och i vilken period som man vill. Skippa tugget om att det bara är motståndarna som tjänar på det, bedrövligt att lyssna på. Kanske är det så i division 1 men inte i allsvenskan.
Vinn för i helfvete, bara vinn...
/T5!!
Jag tycker bara att det känns så förbannade konstigt att man ska behöva ha en olustkänsla i kroppen när Växjö Lakers möter lag som Nybro, Arboga, Huddinge, Hammarby - men tyvärr så är det så just nu. Måtte vi komma ur denna djupa djäfvulskklyfta fortare än kvickt.
Mindre trevligt är det att läsa hur Växjö Lakers blir hånat på diverse forum och bloggar. Köpelaget som säsong efter annan skrävlar på, men förblir ändå alltid ett mittenlag? En sportchef som värvar (fiasko)spelare till laget. Nästa Halmstad Hammers. Brrr...
Det får bara inte bli torsk i morgon. Jag personligen anser ju att prestigederbyt mot Nybro (med zebran Mogge-Mogadon dessutom vid trumpeten) är fan så mycket tuffare än fiaskomatchen på hemmais mot Arboga. Vilken spelplan skall återigen besvikna Coach Kempe använda i denna überviktiga måstematchen? Nu är det fan i mig upp till bevis för de ansvariga. Jag vill inte lyssna på en presskonferens till i morgon som påminner om de senaste, fy fan!
Ett tips i all välmening till Coach Kempe. Ta timeout när det börjar att vidbrännas. Man får göra det när man vill och i vilken period som man vill. Skippa tugget om att det bara är motståndarna som tjänar på det, bedrövligt att lyssna på. Kanske är det så i division 1 men inte i allsvenskan.
Vinn för i helfvete, bara vinn...
/T5!!

[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Lakejer115
- Forumproffs
- Lakejer115
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum