Med tanke på att personen som var stolt över flaggstölden namngav sig själv och dessutom kommer från Alvesta och älskar ASK och samtidigt följer en tragisk paragraf bland somliga popcornhatare i byn nämligen §1 - Jag lovar att evigt hata Växjö HC.
Dessa är dock få, tack och lov.
Det mest pinsamma är dock att Mcbajen är Kusin med Rosen och ändå inte fattar att njuta i Lakerdoome
NEDOMANSKY wrote:Med tanke på att personen som var stolt över flaggstölden namngav sig själv och dessutom kommer från Alvesta och älskar ASK och samtidigt följer en tragisk paragraf bland somliga popcornhatare i byn nämligen §1 - Jag lovar att evigt hata Växjö HC.
Dessa är dock få, tack och lov.
Det mest pinsamma är dock att Mcbajen är Kusin med Rosen och ändå inte fattar att njuta i Lakerdoome
Alvesta är och kommer att förbli ett Trojanskt näste!Visst finns det vissa lakers-supportrar där men dem är få om man jämför med troajsupportrarna.
Japp jag är kusin med Robban och hoppas givetvis att det går bra för han men måste jag hålla på lakers för de? Han får gärna gör 4 mål i match bara lakers släpper in 5!
Mycket folk åker fårn alvesta till växjö pga det helt enkelt är högra nivå på hockeyn, det säger ju sig självt eller? Vad det gäller mest trojaner eller lakers fantaster vet jag inte så det lämnar jag till er!
Stor mening och babbla om det. Om Robbans kusin håller på ett annat lag!!! Vem f-n bryr sig. Jag tror dom flesta i Alvesta håller på Troja.....och!!!!!!!!!!!!!!
Sedan att dom åker till Växjö för att titta på hockey är ju bara ett nyckterhetstecken......! Går Tröja upp så åker nog många åt andra hållet.
Trojanerna kallar dom medgångssupp.
på sikt kommer nog fler i alvesta hålla på växjö, ligger både nämre och har bättre lag. Men man bygger inte stora skaror fans på 9 år i grannkommunerna.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]