Bizon
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
serra wrote:lyssna på denna melodi!!
http://www.youtube.com/watch?v=fONyDesd ... ed&search=
Fan vad du tvungen att lägga ut denna länk......????
enda som finns i huvudet just nu är dunket av Ohhhh, osv, osv
nej..den börjar så här:
"vi är Växjö Lakers, vi är röda gula blå, vi slutar aldrig sjunga för vi älskar VLH....oohhhhh Växjö Lakers"
kanske kan vara svårt att förstå exakt vad jag menar...men jag trycker upp den och så kör vi den på bussen...
lovar..kommer att bli en kanon ramsa!!!
"vi är Växjö Lakers, vi är röda gula blå, vi slutar aldrig sjunga för vi älskar VLH....oohhhhh Växjö Lakers"
kanske kan vara svårt att förstå exakt vad jag menar...men jag trycker upp den och så kör vi den på bussen...
lovar..kommer att bli en kanon ramsa!!!
Snart nära dig...en ny hall
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
eller så kör man bara Växjö lakers 2 gånger på slutet...
"ooohhh växjö lakers......växjö lakers...."
sedan bara börjar man om..
den blir skitmäktigt om alla sjunger o hoppar!!!
"vi är Växjö lakers, vi är röda gula blå...vi slutar aldrig sjunga för vi älskar vlh...ooooohhh växjö lakers....växjö lakers....
"vi är Växjö lakers, vi är röda gula blå...vi slutar aldrig sjunga för vi älskar vlh...ooooohhh växjö lakers....växjö laker....
"vi är Växjö lakers, vi är röda gula blå...vi slutar aldrig sjunga för vi älskar vlh...ooooohhh växjö lakers....växjö laker....
"vi är Växjö lakers, vi är röda gula blå...vi slutar aldrig sjunga för vi älskar vlh...ooooohhh växjö lakers....växjö lakers....
serra wrote:eller så kör man bara Växjö lakers 2 gånger på slutet...
Nu är jag nyfiken som ett barn på julafton.....
Hur gick denna nya ramsa????
Var ej på matchen ikväll, men jag nynnar fortfarande, satan tror jag skall stämma dig
-
- Forumamatör
lite det här ...
editerat ...
Last edited by {SweET}Wolger on 30 November 2006, 20:57, edited 1 time in total.
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
-
- c/o LL´s Forum
serra wrote:eller så kör man bara Växjö lakers 2 gånger på slutet...
Skitbra ramsa och samtliga ska hoppas som du säger när man sjunger den då blir den skitbra.
Den ramsan är så J*vla skön
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Inaktiverad användare
På tal om gåshud den här melodin hade varit grym att köra i lakerdome. Sen så kan man ju alltid försöka hoppa som dom med men men...
också ascoli
http://www.youtube.com/watch?v=ywbdGKPJ ... ed&search=
också ascoli
I always tell the truth, even when i lie
teddy wrote:På tal om gåshud den här melodin hade varit grym att köra i lakerdome. Sen så kan man ju alltid försöka hoppa som dom med men men...
också ascoli
Den som inte hoppar älskar Röglee, Den som inte hoppar älskar Röglee!
Den som inte hoppar älskar Röglee
Den som inte sjunger älskar Rögle, Den som inte sjunger älskar Rögle
Den som inte sjunger älskar Rögle
osv osv
Re: lite det här ...
{SweET}Wolger wrote:jag pratade om när jag var med i LL en gång i tiden ... att det var fruktansvärt svårt att få nya ideer och tankar att bli "accepterade" av LL´s innergäng. Faktiskt roligt att se att det finns de som vågar vara annorlunda även fast de får skit. Lite tråkigt att se att det fortfarande är vissa "problem" att integrera nya fräsha ideer ...
Det kanske berodde på hur du framförde dem... Linda fick ta mycket skit!!!
Och sen minns jag en kille som blev totalt vansinnig för att LL inte ville åka o heja på Värnamo....
-
- c/o LL´s Forum
baronen wrote:teddy wrote:På tal om gåshud den här melodin hade varit grym att köra i lakerdome. Sen så kan man ju alltid försöka hoppa som dom med men men...
också ascoli
Den som inte hoppar älskar Röglee, Den som inte hoppar älskar Röglee!
Den som inte hoppar älskar Röglee
Den som inte sjunger älskar Rögle, Den som inte sjunger älskar Rögle
Den som inte sjunger älskar Rögle
osv osv
'' ni som inte hoppar ni älskar kalmar '' , öster har nästan samma ramsa.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumamatör
Re: lite det här ...
editerat ...
Last edited by {SweET}Wolger on 30 November 2006, 20:57, edited 1 time in total.
Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!
Nu vet jag inte exakt vad som hände, men kommer man med ideér så kan man räkna med att få jättemycket beröm eller mkt skit!
Så är det ju med allt i livet.
Alla mina ideér som jag kommer med här på jobbet tex tycker inte min chef om...och ibland tycker han dom är skit bra.
Så att komma med ideér är ju bara bra och det är det väl ingen som har hindrat någon från att göra?
Så är det ju med allt i livet.
Alla mina ideér som jag kommer med här på jobbet tex tycker inte min chef om...och ibland tycker han dom är skit bra.
Så att komma med ideér är ju bara bra och det är det väl ingen som har hindrat någon från att göra?
-
- Forumamatör
Hahahaha
editerat ...
Last edited by {SweET}Wolger on 30 November 2006, 20:58, edited 1 time in total.
Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!
-
- Forumamatör
Instämmer ...
editerat ...
Last edited by {SweET}Wolger on 30 November 2006, 20:58, edited 1 time in total.
Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
SÅnt här är alltid svårt! Alla ideér som inte kostar pengar är väl i stort sett bra. Sen beror det på hur seriöst idén är givetvis. Ett tag var det någon här på forumet som kom på att vi skulle åka till Osby och heja på Augustin när ändå lakers säsong var slut. En bra och rolig grej men svår att genomföra på så kort varsel som det blev. Sen är vi Lakers lakejer och inte Osbys.
En gång samlades vi på rugbyklubben och spelade in massor med nya hejaramsor bla. Vårt lag och en hel del andra som skulle ut på LL:s hemsida men jag har för mig humlan sa att kvaliten blev dålig. (semnarre på kvällen kom Gudrun inblåsandes som liten notis).
LL:s styrelse måste hela tiden aväga vad pengarna ska gå till ex. invassionsresan kanske inte går att genomföra om man genomför något annat. Vi har ju lakejhockey, innebandy och brukar det inte vara någon kickoff i Åryd varje år som jag tyvär inte vart med på hitills.
V.I 06 verkar vilja rätt men jag tycker fortfarande namnet är lite tråkigt det kan mynna i splittring även om det inte är så nu. Det låter fånigt men hade de kallat sig LL:s V.I 06 hade det varit lättare. Ställde mig frågan om någon kommer med en bössa och ber om pengar till tifo för V:I 06 hade jag"hostat upp" pengar? Tror inte det just på grund av namnet och det kän verka konstigt men så är det.
Sen kan det vara trist att på nej på förslag men att gå så långt att alla förslag ratas håller jag inte med om. Men för att knyta ihop tråden så tror jag Bizon är rätt man på rätt plats utan tvekan, men tror knappast han tackar nej till understöd från LL:s V.I 06
En gång samlades vi på rugbyklubben och spelade in massor med nya hejaramsor bla. Vårt lag och en hel del andra som skulle ut på LL:s hemsida men jag har för mig humlan sa att kvaliten blev dålig. (semnarre på kvällen kom Gudrun inblåsandes som liten notis).
LL:s styrelse måste hela tiden aväga vad pengarna ska gå till ex. invassionsresan kanske inte går att genomföra om man genomför något annat. Vi har ju lakejhockey, innebandy och brukar det inte vara någon kickoff i Åryd varje år som jag tyvär inte vart med på hitills.
V.I 06 verkar vilja rätt men jag tycker fortfarande namnet är lite tråkigt det kan mynna i splittring även om det inte är så nu. Det låter fånigt men hade de kallat sig LL:s V.I 06 hade det varit lättare. Ställde mig frågan om någon kommer med en bössa och ber om pengar till tifo för V:I 06 hade jag"hostat upp" pengar? Tror inte det just på grund av namnet och det kän verka konstigt men så är det.
Sen kan det vara trist att på nej på förslag men att gå så långt att alla förslag ratas håller jag inte med om. Men för att knyta ihop tråden så tror jag Bizon är rätt man på rätt plats utan tvekan, men tror knappast han tackar nej till understöd från LL:s V.I 06
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- Forumamatör
Pengar ...
editerat ...
Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Re: Pengar ...
Om det händer en Tsunami och Röda korset kommer med en bössa och du stoppar 100:- i den, sen kommer Röda Halvmånen stoppar du inte pengar där då för att de inte heter Röda korset? Om det kan hjälpa och man har råd så stoppar man väl i båda bössorna ... eller?
*KNYTER EN STOR ROSETT OM TRÅDEN* [/quote]
knyter upp den bara lite! Vatten under bron var klockren! Jagfår erkänna att röda halvmånen nog inte får några pengar av mig troligen inte röda korset heller men om jag gett någon organisation hade nog röda korset fått slanten. Jag får väl gråta en skvätt över att de inte vill heta LL och sedan helt enkelt komma över saken och växa upp De kan ju låna LL:s tifobössa och lura mig så är det löst!
Knyter igen nu!
*KNYTER EN STOR ROSETT OM TRÅDEN* [/quote]
knyter upp den bara lite! Vatten under bron var klockren! Jagfår erkänna att röda halvmånen nog inte får några pengar av mig troligen inte röda korset heller men om jag gett någon organisation hade nog röda korset fått slanten. Jag får väl gråta en skvätt över att de inte vill heta LL och sedan helt enkelt komma över saken och växa upp De kan ju låna LL:s tifobössa och lura mig så är det löst!
Knyter igen nu!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!