Brandon nolan
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tycker det är kanon att VLH fullföljer de grundkoncept som skall genomsyra hela föreningen..ALLTID. Finns säkert klubbar som har råd att ha några som lallar på egen hand i laget, vi har det inte. Nog om det, jag längtar efter att se Chrille, Johan och Torsten i samma lina igen..
Blir ett laddat Lakers i kväll
Blir ett laddat Lakers i kväll
Ja det blev väl som de flesta förmodade-Nolan lämnar, en självklarhet om han inte trivdes och därmed inte följde reglerna i laget.
Nu ska det bli intresant att se vad Evertson har för ess på gång.
Som vanligt så har man fullt förtroende för Evertsson vad det gäller värvningar att vi inte lyckades med Nolan är knappast Henriks fel.
KÖR HÅRT Evert!!
Nu ska det bli intresant att se vad Evertson har för ess på gång.
Som vanligt så har man fullt förtroende för Evertsson vad det gäller värvningar att vi inte lyckades med Nolan är knappast Henriks fel.
KÖR HÅRT Evert!!
.......
http://www.smp.se/article/740233_102-0-0-0
till detta blir min kommentar att Evertsson är lägre än glocalnet.
Man hänger inte ut en spelare såhär, det är okej att göra det efter beslutet är taget om man har behov av sådant.
Evertsson sluta läcka som ett såll!!!!
Däremot tycker jag det är helt rätt att Nolan lämnar då han varit väl nonchalant och ingen lagspelare i mina ögon...
Ser fram emot vårt nyförvärv nu.
Man hänger inte ut en spelare såhär, det är okej att göra det efter beslutet är taget om man har behov av sådant.
Däremot tycker jag det är helt rätt att Nolan lämnar då han varit väl nonchalant och ingen lagspelare i mina ögon...
"Once a laker, always a laker."
Re: .......
Skacke skrev:http://www.smp.se/article/740233_102-0-0-0
Märklig kommentar!!!! Han läcker mycket mindre än föregångare. De har
haft 10 möten för att få Nolan att fatta. Har du hört detta tidigare???
Det har inte jag. Evertsson sköter detta mkt bra.
Att Evertsson läcker är ju totalt fel. Hans hantering av problemet med Nolan har gjorts mycket proffsigt. Har de haft 10 möten utan att någon utomstående haft en aning om detta är det otroligt bra skött.
Ingen kan ta ifrån Nolan att han i sina ljusa stunder är en duktig hockeyspelare men i årets trupp är det laget som står i fokus och det tror jag att de kommer visa i kväll.
Det blir otroligt intressant vad Evertsson har för någon joker i skjortärmen att ta fram i detta läget. Jag litar fullt ut på Evertsson!
Ingen kan ta ifrån Nolan att han i sina ljusa stunder är en duktig hockeyspelare men i årets trupp är det laget som står i fokus och det tror jag att de kommer visa i kväll.
Det blir otroligt intressant vad Evertsson har för någon joker i skjortärmen att ta fram i detta läget. Jag litar fullt ut på Evertsson!
-
- Inaktiverad användare
Jag tycker att det är så skönt att man från klubben sida dvs Evertsson säger som det är och inte försöker försköna eller linda in något. Killen har tydligen attityds problem och har trots klubbens försök inte bättrat sig. Att han är en duktig hockeyspelare är det väl aldrig någon som motsatt sig, men hockey är en lagsport.
Att Evertsson skulle hängt ut Nolan fattar jag inte, vad skulle han ha sagt "en av spelarna får lämna truppen av disiplinära skäl" och sen hade ingen fattat att han menade Nolan när han inte var med på isen eller?
Jag gillar att man är ärlig och säger som det är istället för att det blir en massa rykten för DET är många här inne vansinnigt snabba med att nappa på.
Go Henrik!
Att Evertsson skulle hängt ut Nolan fattar jag inte, vad skulle han ha sagt "en av spelarna får lämna truppen av disiplinära skäl" och sen hade ingen fattat att han menade Nolan när han inte var med på isen eller?
Jag gillar att man är ärlig och säger som det är istället för att det blir en massa rykten för DET är många här inne vansinnigt snabba med att nappa på.
Go Henrik!
Det finns alltid två sidors förklaring till uppkomna händelser. Men i det här fallet så verkar det vara solklart att grabben haft svårt att inordna sig i ledet. Säger som Linda att det är underbart med rak och snabb kommunikation utan förskönande förklaringar = inga rykten om anledningen bland konspirerande forumskribenter.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
- Dragkampslakej
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Räven skrev:Nu fick han väl inte sparken i ordets rätta bemärkelse, utan efter en massa samtal, så kom de väl till vägens ände och konstaterande att de inte har eller kommer att ha samma syn som Lakers har på hur hockeyn ska bedrivas i laget.
Okej Räven vi säger "sparken" med dubbelfnuttar då!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Dragkampslakej: Missförstå mig inte nu, jag sprang på en person på stan för en stund sedan, han sa att det var ömsesidigt, Nolan hade helt andra tankar om hur han skulle ha det i och utanför laget och ville inte ändra på sig.
Det insåg han nu och ställde därför heller inga anspråk på ersättning, vilket han säkert skulle ha gjort om han fått sparken. Tillägger att jag vet inte om detta är sant, eftersom en person sagt det, som är lite involverad i Lakers.
Det insåg han nu och ställde därför heller inga anspråk på ersättning, vilket han säkert skulle ha gjort om han fått sparken. Tillägger att jag vet inte om detta är sant, eftersom en person sagt det, som är lite involverad i Lakers.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Det är lugnt jag förstod på ett ungefär redan innan! Jag menar att som situationen var så hade det varit ohållbart i längden även om han gjort vissa ekonomiska anspråk så hade väl avsked till slut varit ända vägen. Jag vet inte hur avtalen fungerar men viss motprestation från spelaren för lön borde ju krävas. Så som närvaro på träningar och liknande precis som på ett vanligt hederligt arbete (säkerligen ohederliga också).
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!