![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vilcka ligister ni har blivit
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om det hade jobbats med det hela tiden, så hade vi inte stått i 3 hemmamatcher i rad, varit helt knäpptysta med löständerna i fickan i 3eperioden för vi ligger under med 1-2 baljor och totalt skämt ut oss.Dragkampslakej wrote: Rent konkret nu! Hitills har ni nämt nya ramsor att vi ska sjunga mer i motgång och dessa frågor jobbasdet med hela tiden. Vad mer ?
Vi är runt 15-20 medlemar i VI så dumpa dina 5 st;)serra wrote:håller med dig..
men tycker du verkligen har varit dåliga när vi har legat under?
klart det är lite sämre stämming när man ligger under, men hur detta skulle bli bättre för att ni ca 5 pers står jämte och skriker fattar jag inte riktigt.
dra jätte gärna igång ramsor, det är ju bara bra, men som sagt att "starta" en liten egen "klack" är väl att överdriva lite.
ramsan ni körde under matchen var ju skitbra
jag hjälper gärna tillantonius wrote:Japp, ses där, och vi kommer att sjunga den ''nya'' ramsan där med, häng på när ni känner er redo !!!!
GOD NATT /// V.I
Forza Lakers
Orkar knappt längre, vi är en egen GRUPP I lakers lakejer..serra wrote:"Vi är runt 10-15 medlemar i VI så dumpa dina 5 st;)"
Sedan skriver Ant. att ni inte är en egen klack..men ni har egna medlmar eller???
dom har redan varit med i tifogruppen men aa... inte längre vad jag vet.. dom har " sagt upp " sig där ifrån..Dragkampslakej wrote:Tack Baronen äntligen ett svar!
Då ska jag bemöta som jag ser det. Att jag inte vill ha upp 2 pinns vid spelavbrott handlar om att jag vill se vad domaren dömmer för vid ex. utvisningar eller andra oklarheter. Att jag inte tar det med er på match är för att jag oftast står högt upp så jag ser hockeyn bra. Sen har jag inte möjlighet att gå på alla hemmamatcher tyvär! Bättre tifon visst hjälp tifogruppen!
Ja då går ni imot den stadgen oxså när ni sjunger hockeypockeylag och sen när ni bua motstånda laget då stöder ni inte lakers aj lycka till läktarkulturdödare !Daniel wrote:boobba var för tror du att ni inte blir respekterade?
det finns ett par anledningar. LL grundvärderingar
1 § Ändamål
Föreningen skall bedriva följande verksamhet:
Att främja intresset för Växjö Lakers genom att i positiv anda stödja Växjö Lakers lag utan att håna eller förnedra motståndare eller domare.
aa jisses men texten som vi kom på från början gick:antonius wrote:Japp, men droppa dettta nu , har valt våran sång , ska ni ändra den nu eller ? , back to bizon, jag ogillade hana agerande iallafall, han ska inte kalla min polare för : din fule jävel och peka finger , sen få applåder.. EMOT LLs LAGAR ! avstängning väntar hoppas jag !!!!!! HEJ SVEJS ! SES IMON. LÅT OSS VA ; FÅ IN KULTUREN HEJ !
Helvete jag får gåshudserra wrote:lyssna på denna melodi!!
http://www.youtube.com/watch?v=fONyDesd ... ed&search=
Hehe.. Men håll med om att du störde dig på när trumman kom in och sabbade!?Baloo wrote:Helvete jag får gåshudserra wrote:lyssna på denna melodi!!
får man fråga vad det är för jippo dem e på ?serra wrote:lyssna på denna melodi!!