Beröm till Bizon för ett fantastiskt bra jobb som klackledare och även att tysta ner de som hamnat på västra stå och försökte köra någon form av Hata Leksandkampanj igår. Vet inte vad det var för några stackare som gett sig på att fördärva morsans lakan och lagt ner tid på att måla sina fina plakat.
Självklart är det oftast jäkligt bra drag och väldigt bra att någon kör igång klacken ordentligt på pallen, men jag saknar ramsorna när vi ligger under med någon balja. Oftast är det sten dött på västra då.
Synd, för det är i underläge dem behöver vårat stöd som mest
För övrigt så var det inte Lakersanhängare som stod för "Hata Leksandkampanj"
Herr Oberst wrote:Utöver det vanliga i positiv bemärkelse?
Isåfall undrar jag, vem är "man"?
Från Wikipedia:
"En man är en vuxen människa av hanligt kön, till skillnad från en vuxen person av kvinnligt kön, en kvinna eller en person från västra skåne, en Rögleit."
baronen wrote:Självklart är det oftast jäkligt bra drag och väldigt bra att någon kör igång klacken ordentligt på pallen, men jag saknar ramsorna när vi ligger under med någon balja. Oftast är det sten dött på västra då.
Synd, för det är i underläge dem behöver vårat stöd som mest
För övrigt så var det inte Lakersanhängare som stod för "Hata Leksandkampanj"
nej vad ska dom göra i vår klack!! var ju några som drog med dom upp på läktaren!!i vår klack!
Vi står inte för vad brynäsarna ville göra och gjorde, Eran läktare lillklonis, vi står där om vi vill och vi kommer att fortsätta göra det och blir nog fler som är med och hoppar varje match och har kul !, Kul att ni vid trumman snackade skit om oss ist för att ta det med oss, som håkan.
Vi tar inte åt oss av detta eftersom att vi inte har något med dem att göra !!... Dem som hade anti leksand flaggorna var inte med oss. så ta det med dem istället för att tjabba me oss ?
eddan wrote:En gruppering till Växjö lakers och Växjö Bk !
lägg ner den där skiten istället !!... varför " skapa en egen klack " när det redan finns en ?? ni kan väll fan hoppa och ha kul med oss ?? eller ??
då kan ni lika gärna dra er till andra sida och stå och skrika era egna ramsor där istället för att bila en egen liten ring... Jisses...
1, varför finns de två varianter av supporterföreningar (LL & VI 06)
2, Vad står Växjö inferno 06 för? ( stadgar, vad vill man, osv) eftersom jag vet vad LL står för så räcker det med svar som avser VI 06 )
Problemet är varför ni ställer er i en egen liten klunga kallar er för Växjö inferna 2006 står och skriker egna ramsor som ni drar igång... varför inte stå med alla andra och sjunga ramsorna " tesammans " DÄR ÄR PROBLEMET !
Växjö Inferno 06, var det även den lilla skaran med tjejer från Kungsmad som stod och skrek när deras kompis sjöng nationalsången för någon match sedan?
Lakerdome wrote:Växjö Inferno 06, var det även den lilla skaran med tjejer från Kungsmad som stod och skrek när deras kompis sjöng nationalsången för någon match sedan?