Den livrädda kraken Morgan Johansson dömmer!! Vad fan ska han upp dit och göra? Inte är det för att skipa rättvisa i någon match iaf, för det har han ju aldrig lyckats med!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jaha... då kan man ge upp vinst redan på förhand. Morgan "Kreuger"!! Det e ju fan att han inte lagt av än. Hela hockey-Sverige utom han och Peter Andersson har insett att han INTE kan döma. Kalla in en EXORCIST!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Inte för att jag vill kritisera domare ,men en större Ljungbybo som hatar Lakers finns inte och förbundet måste väl se detta eller får han välja vilka matcher han vill döma??? SKANDAL!! Räkna med många armen upp till Lakers nackdel i denna match!!!
Varför kan man inte sätta in en lite mer elitmässig domare på lakers matcher någon gång typ: Vinnerborg, Rönnmark,Rådbjer eller nån annan jag vet att dom dömmer elitserien men nu handlar det om toppen i allsvenskan och där brukar dom hålla till ibland har jag sett.
alfax wrote:Inte för att jag vill kritisera domare ,men en större Ljungbybo som hatar Lakers finns inte och förbundet måste väl se detta eller får han välja vilka matcher han vill döma??? SKANDAL!! Räkna med många armen upp till Lakers nackdel i denna match!!!
Jag tror faktiskt att Morgan blåspipa och bukskottet är samma person därav hans dåliga insatser i matcher han dömmer med Lakers inblandade.
2 matcher kvar av "Helvetesmånaden" och jag blir nöjd om vi kan ha 3 poäng med oss från dom två matcherna.
Så det bästa är att smälla löven här nu direkt på söndag.
Räven wrote:Jo, det är klart det bästa, men ska jag vara seriös, så tror jag inte på vinst på söndag.
Här kan man väl för f.n inte vara seriös................man måste bara tro på laget,ny match nya förutsättningar.....
Självklart tror ja på vinst,men kan vara nöjd om vi tar en pinne.
Dom ska väl förlora ngn gång hemma!!!!!!!
Ikväll avgörs om ni ska hoppa på tåget mot de första tre platserna. Tror faktiskt att Lakers har en viss segerchans. Såg matchen mot Löven på tv härom veckan. Tyckte att i den matchen var det klasskillnad men idag är det förstås nya förutsättningar och risken är väl stor att ni åker på stryk igen där uppe.
Att vinna på bortais mot Björklöven ser jag som oerhört svårt, men inte omöjligt.
Uttagning och formerandet av kedjorna, överlåter jag med varm hand till Kempe och Custe, eftersom bara dessa personer har den information som krävs för detta.
Sällar mig till skaran som inte förstår varför inte Peter A får fortsatt chans i målet. Toppform där ju. När det gäller C Persson och bänken... en gåta
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Powerplay hela matchen i ume. Björklöven med sex ute spelare i 60 minuter blir inte lätt. Vi får hoppas att boxplayet fungerar bra idag, gör det det så har vi stor chans att vinna.
Jag tror det är rätt att satsa på Karjalainen i mål. Han kommer förstås att vara heltänd för att återta sin plats som förstemålvakt.
vi behöver en seger idag.
Japp vi vinner Mitt hjärta säger det!!!!Jag vill jag vill..................
Att Morgan dömmer idag har nog ingen betydelse om spelarna bara håller sig på mattan.Go Go nu Lakers!