Växjö-Rögle
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
Allright!
AIA brukar vråla herr-bh ett antal ggr under match. Samtidigt som vi gör det så pekar vi på isen och motståndarlaget. Detta är en pik mot dem för att spela som herrar i damunderkläder, alltså som kärringar.
Nu e jau ked på era klyddiga fraugor, gider ente svara po massa fjånigt skid.
Om vår skånska är så besvärlig så kan jag rekomendera följande
http://users.student.lth.se/e96pn/skanskaord.html
AIA brukar vråla herr-bh ett antal ggr under match. Samtidigt som vi gör det så pekar vi på isen och motståndarlaget. Detta är en pik mot dem för att spela som herrar i damunderkläder, alltså som kärringar.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Vilket skitsnack på http://www.roglebk.nu/
Några inlägg i ett forum har det varit och det var ju ett tag sen...
Ante nyckelspelare
Växjö har målat ut Röglemålvakten Andreas Andersson som syndabock för händelsen och vi kan därför räkna med en hel del reaktioner mot Ante från läktarhåll ikväll.
- Vi har snackat om detta och är förberedda. Jag tycker det är sjukt att man väljer att hänga ut Ante både från officiellt håll och från supportrarnas sida. Ante är absolut inte en målvakt som håller på med fula tricks runt kassen, snarare tvärtom. Han har stor rutin och jag tror att han kommer att hålla sig lugn och trygg trots eventuella burop, säger Bobo.
-
- c/o LL´s Forum
Putte/LL wrote:Vilket skitsnack på http://www.roglebk.nu/Ante nyckelspelare
Växjö har målat ut Röglemålvakten Andreas Andersson som syndabock för händelsen och vi kan därför räkna med en hel del reaktioner mot Ante från läktarhåll ikväll.
- Vi har snackat om detta och är förberedda. Jag tycker det är sjukt att man väljer att hänga ut Ante både från officiellt håll och från supportrarnas sida. Ante är absolut inte en målvakt som håller på med fula tricks runt kassen, snarare tvärtom. Han har stor rutin och jag tror att han kommer att hålla sig lugn och trygg trots eventuella burop, säger Bobo.
Fjantigt är vad det är
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Har suttit å läst igenom alla inlägg nu å det pratas om vinst hit å dit för båda lagen, ja för min det tror att matchen på isen är en öppen historia men efter 60 minuter så vet både lakers å rögle med respektive klack vem som står som vinnare. Men på läktaren vet ja att LAKERS LAKEJER står som VINNARE
-
- c/o LL´s Forum
Per Carlsson wrote:Precis, komma till Västra stå med bussen runt 18.40-18.45 är nog inte att rekoemendera då det kommer bli riktigt trångt ikväll.
till och med perra tror det blir trångt då blir de mycket folk.
Den som inte är i lakerdome innan 18:30 får hoppas att det är ledigt vid sargen.
Ikväll ska det koka som aldrig förr ikväll ska det plockas hem 3 poäng.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Trodde att det var kvällspressen som slog på stora trumman när Rögle blev "utestängda" från SSK:s träning för några veckor sedan. Men när man läser sådant på deras egna hemsida så kan man ju börja undra.
Kanske skulle ringt till Bobo och berättat för honom att vi bruka mest ägna oss åt att heja fram vårt lag och inte lägga så stor vikt åt motståndarlaget, så att inte Ante behöver vara nervös menar jag
*suck*
btw: rögle lånar in Ola Svanberg från HV71
Kanske skulle ringt till Bobo och berättat för honom att vi bruka mest ägna oss åt att heja fram vårt lag och inte lägga så stor vikt åt motståndarlaget, så att inte Ante behöver vara nervös menar jag
*suck*
btw: rögle lånar in Ola Svanberg från HV71
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- c/o LL´s Forum
Haha! Men vafan! Officiellt? Att några har höjt rösten på forumet är en sak, men att han utmålats som syndabock officiellt var en nyhet för mig. Trams!
Goddamnit!!!
Kan bara se ETT syfte med att skriva det dom gör... HETSA AIA!!
Att några i ett tidigt skede ansåg Ante delaktig i Steve's fall är fullt naturligt eftersom han faktiskt fredade sin kasse vilket ALLA målisar gör, och tvingade lillpojken till plan B, vilket visade sig vara att bryta fotleden och inte köra över Ante. Ingen anklagade honom för att medvetet skada Saviano. Att vi snälla moralkärringar skulle anklaga stackars Andreas A för att vara en våldsverkare är ju bara befängt.
Det här är fan ta mig... HETS MOT MORALGRUPP
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- c/o LL´s Forum
Herr Oberst wrote:Allright!
Men det låter som ni har gröt i halsen.
Laguppställning enl Swehockey:
34. ANDERSSON, Peter
(37. KARJALAINEN, Tuomo)
1st Line
7. HOLMQVIST, David 4. PAUKKUNEN, Markku
38. MARKUSSON, Johan 71. ROMÖ, Martin 55. PIKKARAINEN, Jarno
2nd Line
2. STRÖM, Daniel 26. ERIKSSON, Jonas
32. ANDERSSON, Johan 12. YNGVESSON, Torsten 36. NOLAN, Brandon
3rd Line
6. HEINO, Aki 11. AUGUSTIN, Jeremias
16. JACOBSSON, Christian 22. HIRVONEN, Ville 20. WEINSTOCK, Marcus
4th Line
23. PERSSON, Christoffer
91. HJALMARSSON, Gustav 21. ROSÉN, Robert 3. THELIN, Johan
34. ANDERSSON, Peter
(37. KARJALAINEN, Tuomo)
1st Line
7. HOLMQVIST, David 4. PAUKKUNEN, Markku
38. MARKUSSON, Johan 71. ROMÖ, Martin 55. PIKKARAINEN, Jarno
2nd Line
2. STRÖM, Daniel 26. ERIKSSON, Jonas
32. ANDERSSON, Johan 12. YNGVESSON, Torsten 36. NOLAN, Brandon
3rd Line
6. HEINO, Aki 11. AUGUSTIN, Jeremias
16. JACOBSSON, Christian 22. HIRVONEN, Ville 20. WEINSTOCK, Marcus
4th Line
23. PERSSON, Christoffer
91. HJALMARSSON, Gustav 21. ROSÉN, Robert 3. THELIN, Johan
91:an Hjalmarsson
Ioch för sig var jag i Ängelholm när Lakers en gång vann med 6-1 och då var det inte många kvar på sittplats när det var 5 min .kvar.bobba wrote:spirre wrote:4 minuter kvar... då börjar ni gå hem... suck.... medgångare...
Skönt med vinst både på isen & läktaren =)
det är för jävla dåligt !
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Ge er nu ni kan väl inte förvänta er att hela hallen ska stå kvar och ge lakers applåder i en 4-1 förlust i en sådan match ?
Jag är ALLTID kvar tills sista sekunden och tackar laget men jag förstår de som sticker vid en förlust som t ex idag mot rögle med 1-4. så är det i ALLA hallar i hela Sverige.
Nya tag på söndag
Jag är ALLTID kvar tills sista sekunden och tackar laget men jag förstår de som sticker vid en förlust som t ex idag mot rögle med 1-4. så är det i ALLA hallar i hela Sverige.
Nya tag på söndag